Το θερμικό μοτέρ ενός Toyota Prius «λύθηκε» και αποδείχτηκε περίτρανα πως, εάν ένας κινητήρας συντηρείται σωστά, τότε μπορεί να «βγάλει» 500.000 χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα.
Mερικοί κινητήρες έχουν σημάδια φθοράς μετά τα πρώτα 100.000 χιλιόμετρα, όταν δεν συντηρούνται σωστά και δεν παίρνουν την κατάλληλη φροντίδα, ενώ άλλα μοτέρ, μπορούν και αντέχουν ακόμη και 1.000.000 χιλιόμετρα, όταν ο ιδιοκτήτης είναι σχολαστικός και κάνει τα service στην ώρα τους. Πολλοί επίσης έχουν τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο είναι αξιόπιστα τα υβριδικά κινητήρια σύνολα, όμως το κανάλι speedkar 99 απέδειξε πως οι κάτοχοι υβριδικών αυτοκινήτων δεν πρέπει να φοβούνται.
Ο άνθρωπος που έχει το κανάλι έλυσε το 1.500άρι μοτέρ κύκλου Atkinson ενός Toyota Prius του 2004 που έχει διανύσει 500.000 χιλιόμετρα τα τελευταία 17 χρόνια και πρόσεξε πως ο κινητήρας έχει αποχρωματιστεί, οι δακτύλιοι λίπανσης των εμβόλων έχουν βουλωθεί επειδή το σύστημα λίπανσης δεν λειτουργούσε τόσο καλά ενώ τέλος, παρατήρησε πως υπάρχουν επικαθίσεις άνθρακα. Τέτοια προβλήματα όμως είναι συνηθισμένα σε μοτέρ με τόσα πολλά χιλιόμετρα και γενικά, ο κινητήρας του Prius βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση.
Αν το φροντίσεις, θα σε αποζημιώσει
Οι κανόνες που πρέπει να έχει κάποιος υπόψη του για την φροντίδα του μοτέρ είναι απλοί. Φρόντισε το αυτοκίνητό σου και να είσαι σίγουρος πως αυτό θα σε ανταμείψει με πολλές δεκαετίες απροβλημάτιστης λειτουργίας, όπως συνέβη για παράδειγμα με αυτό το Prius, αφού συμπλήρωσε 500.000 χιλιόμετρα λειτουργίας χωρίς να χρειαστεί κάποια επισκευή.
Μπορούσε να κάνει και άλλα! - Έχει αποχρωματιστεί, υπάρχουν βουλώματα και επικαθίσεις άνθρακα - Τα προβλήματα αυτά είναι λογικά μετά από τόσα χιλιόμετρα - Η συνολική του κατάσταση είναι πολύ καλή Εσύ θεωρείς πως το μοτέρ του αυτοκινήτου σου θα μπορούσε να βγάλει 500.000 χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα; Ποια εταιρεία θεωρείς πως βγάζει τα πιο αξιόπιστα μοτέρ;