ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πως το Honda e καταφέρνει να αξίζει λεφτά του;

3.561 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2020)

Σκέψου τι αμαξάρα αγοράζεις με 34 χιλιάρικα. Τώρα σκέψου ότι αντί για την αμαξάρα θα πάρεις ένα αμαξάκι μια σταλιά, ίσα που χωράει 4, και είναι απλά «γλυκούλι» ενώ δεν είναι καν «γερμανικό premium». Αξίζει; Αξίζει!

 


Εσύ πάρε τα 34.000 και πάρε ένα γυμνό Α4 ή μια βασική C-Class, ή 3άρα. Ή δώστα και πάρε ένα τίγκα μικρομεσαίο premium, ίσως ένα σούπερ GTI ή ακόμη και πολύ πλούσιο μικρομεσαίο SUV, ένα ολοκαίνουργιο 3008 ας πούμε. Κανένα πρόβλημα.

Ή δώσε τα και πάρε ένα Honda. Ένα Honda e, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας. Γιατί; Γιατί η Honda δίνει ρέστα στο «e», και όταν λέμε δίνει ρέστα, τα δίνει όλα. Η Honda για το «e» έριξε ένα δισεκατομμύριο ευρώ. Τόσα λεφτά που της στοίχισε ολόκληρο το πρόγραμμα συμμετοχής της στην F1. Η Honda έφυγε από τους αγώνες πάνω που ήταν έτοιμη να γίνει πρωταθλήτρια με τη Red Bull. Και έφυγε χωρίς σκέψη, γιατί αυτό που θέλει να κάνει πρώτο είναι να φτιάξει ένα τέλειο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ή καλύτερα μια ολόκληρη γκάμα. Και το «e» είναι το πρώτο δείγμα. Και είναι τέλειο.

Το «e» δεν μοιάζει με τίποτε άλλο που έχουμε δει από τη Honda. Τουλάχιστον από την πρώτη γενιά του Civic από τα 70s, μοντέλο από το οποίο αντλεί τη σχεδίασή του το νέο μίνι. Χαριτωμένο, κουκλίστικο, το θες για το σαλόνι σου να το κοιτάς σαν μπιμπελό. Απλό και απέριττο, ένα κόσμημα στην άσφαλτο.

Και αν το «έξω» δεν σου κάνει κλικ, τότε πρέπει να δεις το μέσα.  Μια τεράστια οθόνη από άκρη σε άκρη, πάνω από το ρετρό ξύλινο ταμπλό. Χωρίς καθρέφτες έξω (για να κόψει κατανάλωση), με μία οθόνη σε κάθε άκρη του ταμπλό στη θέση τους. Και παρά το μέγεθός του, ευρύχωρο, άνετο, με «αέρα» στα κεφάλια, άριστη ποιότητα κατασκευής, εξαιρετική σχεδίαση με προσοχή σε κάθε λεπτομερεια. Μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις, και το εσωτερικό του «e» πρέπει να το δεις για να καταλάβεις το μεγαλείο του.

Και φυσικά τα 154 άλογά του, ηλεκτρικά, φορτίζουν σε μισή ωρίτσα, σε πάνε 200 χιλιόμετρα, και με 50:50 κατανομή βάρους, το «e» στρίβει κιόλας παρά τα κιλάκια του. Και έλα πες μου τώρα ποιο μάτι δεν θα το δει, δεν θα το προσέξει, περισσότερο από κάθε Α4, 3άρα ή C-Class. Και μιλάμε για την ισχυρότερη έκδοση Advance, γιατί με 4 χιλιάρικα κάτω (ήτοι 30.186 ευρώ) μπορείς να πάρεις την έκδοση των 136 ίππων.

Ένα κόσμημα τεχνολογίας, σχεδίασης και πρωτοπορίας. Σκέψου το αλλιώς. Σε πέντε χρόνια με ποιό αμάξι θα θες να είσαι; Με το «παλιό» Α4, C-Class, 3άρα ή με το πρώτο Honda «e»; Ποιό θα θες να λές σε 20 χρόνια ότι κάποτε είχες; Τι λες λοιπόν; Αξίζει;

Autotriti.gr
MESAIA VANS POU FORTONONTAI EYKOLA