Ο Σεμπαστιάν Οζιέ έκανε ποδαρικό στο WRC 2019 νικώντας το εκπληκτικό από όλες τις απόψεις Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Δείτε την απονομή σε βίντεο, αλλά και τους πίνακες με τη βαθμολογία οδηγών και κατασκευαστών.
Με το δεξί μπήκε ο Γάλλος οδηγός της Citroen Total World Rally Team στις αγωνιστικές υποχρεώσεις του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2019, κατακτώντας τη νίκη για έκτη σερί φορά και έβδομη συνολικά στην καριέρα του στο Μόντε Κάρλο. Πίσω του, στη δεύτερη θέση, τερμάτισε ο Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20 WRC), ενώ το πόντιουμ συμπληρώθηκε με τον Όττ Τάνακ (Toyota Yaris WRC). Ας τα δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά...
Το Κυριακάτικο πρόγραμμα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο περιείχε 4 ειδικές διαδρομές: La Bollene Vesubie-Peira Cava και La Cabanette-Col de Braus συνολικού μήκους 63,98 χλμ.. Με τη διαφορά μεταξύ των δύο πρωτοπόρων, Σεμπαστιάν Οζιέ και Τιερί Νεβίλ, να κυμαίνεται από χθες σε μερικά μόνο δευτερόλεπτα ήταν ξεκάθαρο πως το τελευταίο σκέλος του αγώνα δεν θα ήταν περίπατος για κανέναν. Ούτε ακόμα για την τρίτη θέση, καθώς οι Σεμπαστιάν Λεμπ (Hyundai i20 WRC), Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota Yaris WRC) και Όττ Τάνακ (Toyota Yaris WRC) είχαν εξαιρετικά μικρές διαφορές.
Η μέρα ξεκίνησε με την 13η ε.δ., εκεί που ο Τάνακ έγραψε τον καλύτερο χρόνο συνεχίζοντας το προσωπικό του σερί (σ.σ. χθες κέρδισε όλες τις ειδικές διαδρομές). Πίσω του τερμάτισε ο Νεβίλ, που ψαλίδισε τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Οζιέ. Στη συνέχεια, σειρά είχε η 14η ειδική και... ώ, τι περίεργο, ο Τάνακ σημείωσε ξανά τον καλύτερο χρόνο, ακολουθούμενος από την ίδια δυάδα με τον Βέλγο να γκρεμίζει λιθαράκι-λιθαράκι τη διαφορά του από τον Γάλλο επικεφαλής της προσωρινή κατάταξης. Στη 15η ειδική ο Νεβίλ πάτησε τέρμα γκάζι και έκανε τον ταχύτερο γύρο, αφήνοντας πίσω του, τους Οζιέ και Τάνακ και πλέον έμενε η Power Stage, εκεί που τελικά κρίθηκε το χρυσό.
Νικητής της Power Stage χρίσθηκε ο Κρις Μικ, όμως το ενδιαφέρον μονοπώλησε η μάχη μεταξύ Οζιέ και Νεβίλ που μπήκαν στην τελευταία ε.δ. με μόλις 0,4 δλ. διαφορά. Ο Γάλλος εμφανίστηκε πιο ψύχραιμος και με σωστή οδήγηση κατάφερε να γράψει τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, με τον Βέλγο να τον ακολουθεί με 1,7 δλ. και τη διαφορά τους στην τελική κατάταξη να ορίζεται στα 2,2 δλ.. Από την άλλη ο Τάνακ κατάφερε με τη συνολική του εικόνα να κατακτήσει την τρίτη θέση στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο αποδεικνύοντας πως είναι υπολογίσιμος παίκτης για τον φετινό τίτλο (σ.σ πέρυσι είχε διαγράψει πολύ καλή πορεία και ήταν ένας από τους βασικούς παράγοντες για το χρυσό της Toyota στο κατασκευαστών). Τέταρτος τερμάτισε ο Σεμπαστιάν Λεμπ, που μέχρι πριν λίγες μέρες αγωνιζόταν στους αμμόλοφους του Ντακάρ και βρέθηκε στο απαιτητικό Μόντε Κάρλο με καινούργιο αυτοκίνητο και πολύ λίγες ώρες προετοιμασίας και δοκιμών, δείχνοντας πως «It΄s not the ride, it΄s the rider». Τέλος, η πεντάδα έκλεισε με ένα ακόμα Toyota Yaris WRC, αυτό του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα.
Κλείνοντας, ανανεώνουμε το ραντεβού μας με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ για τις 14-17 Φεβρουαρίου στην χιονισμένη Σουηδία.
Δείτε τους πίνακες με την τελική κατάταξη του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τη βαθμολογία οδηγών και κατασκευαστών, αλλά και το βίντεο με την απονομή του χρυσού στο πλήρωμα της Citroen Total World Rally Team: