ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ratan Tata: «Έφυγε» στα 86 ο άνθρωπος που έκανε ινδική την Jaguar Land Rover

 Σχολιάστε 
1.173 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2024)
Ratan Tata: «Έφυγε» στα 86 ο άνθρωπος που έκανε ινδική την Jaguar Land Rover

- Συγκινεί ο θάνατος του σε ηλικία 86 χρόνων
- Μετέτρεψε τον όμιλο Tata Group σε παγκόσμιο κολοσσό
- Επιμονή και νίκες σε μεγάλες επιχειρησιακές μάχες

Συγκινεί ο θάνατος του σε ηλικία 86 χρόνων

O Ratan Tata, ο γνωστός επιχειρηματίας πίσω από τον πλέον μεγάλο ινδικό όμιλο Tata Group, απεβίωσε σε ηλικία 86 ετών. Ο θάνατός του ανακοινώθηκε από τον επικεφαλή του ομίλου που χαρακτήρησε τον Tata ως έναν πραγματικά ξεχωριστό ηγέτη με αμέτρητες συμβολές τόσο στο group της Tata όσο και σε εθνικό επίπεδο ανάδειξης και ενίσχυσης της χώρας. Ο επιχειρηματίας κληρονόμησε μία από τις αρχαιότερες κοινοπραξίες της Ινδίας και την μετέτρεψε σε έναν κολοσσό που δραστηριοποιείται πλέον σε πάνω από εκατό χώρες.

Μετέτρεψε τον όμιλο Tata Group σε παγκόσμιο κολοσσό

Κάτω από την ηγεσία του Tata που ξεκινά το 1991, ο επενδυτικός οίκος με ιστορία 156 χρόνων επεκτάθηκε δραματικά ξεπερνώντας τα 165 δις. δολάρια σε έσοδα για το 2024. Μέσα από μια τεράστια λίστα φιρμών που επεκτείνονται από προϊόντα όπως ο καφές και το αλάτι, έως και τα γνωστότερα σε εμάς αυτοκίνητα (Tata Motors) και αεροπορικές εταιρίες, ο όμιλος κατάφερε να εισχωρήσει σε πολλές αγορές παγκοσμίως. Η πιο γνωστή απόφαση του ομίλου στον τομέα της αυτοκίνησης είναι η εξαγορά της Jaguar και  της Land Rover από την Ford το 2008, μια πρωτοβουλία που «ταρακούνησε τα νερά» στην μάχη κυριαρχίας των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Επιμονή και νίκες σε μεγάλες επιχειρησιακές μάχες

Στα 21 χρόνια θητείας του ως επικεφαλής, ο Ratan Tata βρέθηκε πολλές φορές στον χώρο της μάχης απέναντι σε ισχυρά στελέχη που δρούσαν προς όφελός τους ή προσπαθώντας να μειώσει τα χρέη του ομίλου σε περιόδους κρίσης και να παραμείνει ο επικεφαλής της. Η ζωή του δεν ήταν μόνο επιτυχίες, με πιο χαρακτηριστικό το παράδειγμα του Nano microcar, ένα εξαιρετικά φθηνό αυτοκίνητο πόλης για την Ινδία, και την διακοπή της παραγωγής του για λόγους ασφαλείας και αμφίβολης ποιότητας. Όπως και να΄χει, αυτό που πρέπει να κρατήσουμε από το μεγάλο επιχειρηματικό πρόσωπο είναι η επιμονή του και οι υψηλές φιλοδοξίες του.

Mercedes
FALKEN VS CONTINENTAL