Το Re-FACTORY θα δημιουργηθεί μεταξύ του 2021 έως το 2024.
Re-Factory: Το εργοστάσιο κυκλικής οικονομίας της Renault (+vid)
1.795 Επισκέψεις στο άρθρο (26/11/2020)
Τον μετασχηματισμό του εργοστασίου της στην πόλη Flins της Γαλλίας ανακοίνωσε η Renault, γνωστοποιώντας πως θα δημιουργήσει το λεγόμενο Re-Factory, το πρώτο εργοστάσιο κυκλικής οικονομίας της Ευρώπης!
Οι εταιρείες στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν βάλει στόχο να μειώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο το αποτύπωμά τους αναφορικά με τον άνθρακα. Έτσι η Renault προχωρώντας ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση ανακοίνωσε τον μετασχηματισμό του εργοστασίου της στην πόλη Flins της Γαλλίας, το οποίο θα μετατραπεί στο πρώτο εργοστάσιο κυκλικής οικονομίας της Ευρώπης, όντας αφιερωμένο στην κινητικότητα με αρνητικό ισοζύγιο διοξειδίου του άνθρακα (CO2) έως το 2030.
Το Re-Factory, που θα δημιουργηθεί μεταξύ του 2021 έως το 2024, θα περιλαμβάνει ένα μεγάλο δίκτυο πολυτομεακών εταίρων (start-up επιχειρήσεις, ακαδημαϊκούς εταίρους, , τοπικές αρχές κ.λπ.) και θα δομηθεί γύρω από τέσσερα κέντρα δραστηριοτήτων των οποίων η εμπειρογνωμοσύνη θα υποστηρίξει ολόκληρο τον κύκλο ζωής του οχήματος, ενεργώντας στα κύρια συστατικά της κυκλικής οικονομίας (προμήθεια, οικολογικός σχεδιασμός, οικονομία λειτουργικότητας, συντήρηση, επαναχρησιμοποίηση, ανακατασκευή και ανακύκλωση).
Τα 4 κέντρα δραστηριότητας θα είναι τα Re-trofit, Re-energy, Re-cycle και Re-start. Όπως προαναφέραμε το καθένα θα ειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο τομέα στην παραγωγή του αυτοκινήτου, ενώ όλα θα έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους (θυγατρικές, πελάτες, συνεργάτες κ.λπ.) και θα λειτουργούν με διασυνδεδεμένο και συμπληρωματικό τρόπο.
Έτσι, για παράδειγμα, το κέντρο Re-trofit θα είναι σε θέση να στέλνει χρησιμοποιημένα ανταλλακτικά στο κέντρο Re-cycle αλλά και να λαμβάνει ανταλλακτικά ανακαινισμένα ή επαναχρησιμοποιημένα. Το κέντρο Re-cycle θα παρέχει επίσης στα άλλα κέντρα ανταλλακτικά και υλικά και θα προμηθεύεται χρησιμοποιημένες μπαταρίες από το κέντρο Re-energy για να τις προετοιμάσει για νέα χρήση.
Κλείνοντας αξίζει να σημειωθεί πως το Group Renault σχεδιάζει προγράμματα υποστήριξης και κατάρτισης για τους υπαλλήλους των εργοστασίων Flins και Choisy-le-Roi - το οποίο αναμένεται να σταματήσει τη λειτουργία του- για να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και στοχεύει να απασχολήσει περισσότερα από 3.000 άτομα στο Re-Factory έως το 2030.