Το Subaru WRX STI Type RA NBR Special, με χρόνο 6:57.5, είναι το νέο ταχύτερο τετράθυρο σεντάν στην πίστα του Nurburgring.
Ρεκόρ η Subaru στο Ring
5.315 Επισκέψεις στο άρθρο (22/7/2017)
Ο κάτοχος του νέου ρεκόρ τετράθυρων σεντάν στο Nurburgring είναι το Subaru WRX STI Type RA NBR Special, ένα «κτήνος» 600 ίππων της Prodrive, που απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί «μοντέλο παραγωγής»…
Νωρίτερα φέτος, η βροχή δεν είχε επιτρέψει στη Subaru να θέσει νέο ρεκόρ τετράθυρων σεντάν στην πίστα του Nürburgring. Καλοκαίριασε, όμως, και οι Ιάπωνες ξαναπροσπάθησαν με το WRX STI Type RA NBR Special και τούτη τη φορά τα χρονόμετρα του Nordschleife έγραψαν το εκπληκτικό 6:57.5.
Το WRX STI Type RA NBR Special των 600 ίππων φτιάχτηκε από την Prodrive. Έγινε ειδικά για το ρεκόρ, αλλά και για να τραβήξει η Subaru την προσοχή πάνω στο WRX STI Type RA που θα λανσαριστεί αργότερα φέτος.
Περιμένουμε με αγωνία το βίντεο από το γύρο, με τους Ιάπωνες να τονίζουν εν τω μεταξύ πως οι μετρήσεις έγιναν με εξοπλισμό του Nürburgring και πως πιστοποιήθηκε από τους ιθύνοντες της πίστας. Για να σας δώσουμε μια τάξη μεγέθους για το χρόνο, 6:57 είναι η επίδοση -άλλοτε ρεκόρ- της Porsche 918 Spyder.
Βέβαια, το WRX STI Type RA NBR Special απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί «μοντέλο παραγωγής». Φτιάχτηκε ειδικά από την Prodrive και ο 2λιτρος μπόξερ αποδίδει πάνω από 600 ίππους. Το μεγαλοστέλεχος της Subaru, Dominick Infante, είπε: «Φτιάξαμε το WRX STI Type RA NBR Special για να κάνουμε ρεκόρ και να τραβήξουμε την προσοχή στο WRX STI Type RA που θα λανσάρουμε αργότερα φέτος.».
Το αυτοκίνητο που έκανε ρεκόρ και το WRX STI Type RA έχουν λίγα κοινά, με το «κανονικό» να διαθέτει βέβαια carbon οροφή και πίσω αεροτομή, τροχούς 19 ιντσών της BBS με ελαστικά Yokohama Advan Sports, ξαναδουλεμένη ανάρτηση με αμορτισέρ Bilstein, φρένα της Brembo και εμπρός καθίσματα της Recaro. Ο υπερτροφοδοτούμενος μπόξερ των 2,5 λίτρων, αποδίδει λίγο παραπάνω, φτάνοντας σε ισχύ στους 314 ίππους. Συνεργάζεται με μηχανικό εξάρι κιβώτιο κοντύτερης κλιμάκωσης.
Ποιος άλλος θα έκανε ρεκόρ, μιλάμε για αυτοκίνητο τώρα όχι....