10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Free Pass στο Δακτύλιο: Renault Clio LPG Vs SEAT Ibiza CNG
98.706 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2022)
Δύο μικρά με εναλλακτικά καύσιμα και βασικό κοινό χαρακτηριστικό το μικρό κόστος μετακίνησης, αλλά και το ότι κινούνται ελεύθερα στο δακτύλιο, μπαίνουν στο ζύγι. Υγραέριο ή φυσικό αέριο; Renault Clio LPG ή SEAT Ibiza CNG;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το υγραέριο σε βενζινοκινητήρες διπλού καυσίμου, έχει αυξημένη κατανάλωση, χαμηλή τιμή (μέση τιμή 1,131 ευρώ/λτ.) και το πιο σημαντικό, μεγάλο δίκτυο ανεφοδιασμού που μετρά περισσότερα από 1.100 πρατήρια στην Ελλάδα. Από την άλλη το φυσικό αέριο CNG συνδυάζει τη χαμηλή κατανάλωση με την χαμηλή τιμή (ακόμα και σήμερα που έχει πάρει την ανιούσα, μέση τιμή 1,15 ευρώ/κιλό), όμως το βασικό του μειονέκτημα είναι το περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού, που αν και έχει ξεκινήσει να αναπτύσσεται μετρά σήμερα 20 πρατήρια. Ωστόσο, αυτή είναι η μία από τις πολλές συνισταμένες της μονομαχίας.
Το SEAT Ibiza TGI καταναλώνει αρχικά το φυσικό αέριο που βρίσκεται στις δεξαμενές του και, όταν αυτό τελειώσει, τότε περνά αυτόματα στη βενζίνη (ντεπόζιτο 9 λίτρα). Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Ιbiza TGI χρειάζεται 4,2 κιλά CNG για κάθε 100 χλμ. που με βάση την τιμή του σημαίνει πως απαιτεί μόλις 4,8 ευρώ/100 χλμ.. Από τη μεριά του το Renault Clio LPG καταναλώνει σύμφωνα με τις μετρήσεις μας 5,8 λτ./100 χλμ. αν επιλεχθεί ως καύσιμο η βενζίνη και 7,2 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα αν επιλεχθεί ως καύσιμο το υγραέριο, ανάλογα με την επιθυμία του οδηγού του. Αυτό συνεπάγεται πως για να κινηθεί για 100 χιλιόμετρα με υγραέριο χρειάζεται σχεδόν 8 ευρώ. Να σημειωθεί πως το Clio LPG μπορεί να λειτουργεί με όποιο καύσιμο επιθυμεί ο οδηγός του με το πάτημα ενός κουμπιού. Συνέχεια του άρθρου >>>