H γκάμα κινητήρων του νέου Renault Clio συνεχίζει να μεγαλώνει. Ενώ περιμένουμε την υβριδική έκδοση E-Tech των 140 ίππων, το λανσάρισμα της οποίας θα γίνει το αργότερο μέχρι την άνοιξη, η Renault κάνει τώρα διαθέσιμη στο γαλλικό μικρό μια LPG έκδοση.
Το μοντέλο λαμβάνει τον καινούριο TCe ECO-G κινητήρα των 100 ίππων που λανσαρίστηκε πριν από λίγο καιρό σε όλη την γκάμα της Dacia (στα Duster, Sandero, Logan και Logan MCV) σε συνδυασμό με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο της φίρμας. Η Renault ανακοινώνει κατανάλωση 4,6 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα με την επίδοση στο 0-100 για το Clio να μετράται στα 12,5 δευτερόλεπτα.
Τα δύο μεγάλα πλεονεκτήματα σε αυτή την έκδοση διπλού καυσίμου είναι η αυξημένη αυτονομία που προσφέρει το LPG και η σημαντικά μικρότερη τιμή που έχει το καύσιμο αυτό στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης.
Στην αγορά της Γαλλίας, η έκδοση βενζίνης-LPG προσφέρεται στην ίδια ακριβώς τιμή με αυτή του 1.000άρη TCe των 100 ίππων, δηλαδή από 18.000 ευρώ στo εξοπλιστικό επίπεδο Zen και από 20.400 στην πλουσιότερη έκδοση Intensity.
.....Για μενα, το LPG ειναι προς το παρον το καυσιμο που συμφερει περισσοτερο, αφου κοβει το κοστος ακριβως στο μισο, και απορω πως δεν υπαρχει μεγαλη προβολη του. Μπραβο στην Renault, που μαλιστα το δινει στην ιδια τιμη με το βενζινοκινητο. Ελπιζουμε να ερθει συντομα στην Ελλαδα, αλλα και αλλες εταιριες να προσφερουν τα μοντελα τους με LPG απο την αρχη, χωρις να μπαινει στην διαδικασια ο αγοραστης να ψαχνει να βρει που να κανει την μετατροπη.
.....Για μενα, το LPG ειναι προς το παρον το καυσιμο που συμφερει περισσοτερο, αφου κοβει το κοστος ακριβως στο μισο, και απορω πως δεν υπαρχει μεγαλη προβολη του. Μπραβο στην Renault, που μαλιστα το δινει στην ιδια τιμη με το βενζινοκινητο. Ελπιζουμε να ερθει συντομα στην Ελλαδα, αλλα και αλλες εταιριες να προσφερουν τα μοντελα τους με LPG απο την αρχη, χωρις να μπαινει στην διαδικασια ο αγοραστης να ψαχνει να βρει που να κανει την μετατροπη.