Είχε διακοπεί η παραγωγή τις προηγούμενες εβδομάδες
Η Renault ήταν μία από τις πολλές εταιρείες που διέκοψαν την παραγωγή μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Ενώ όμως πολλές φίρμας αποχώρησαν από την Ρωσία, η Renault δήλωσε στα τέλη Φεβρουαρίου ότι σταματά την παραγωγή λόγω «αναγκαστικών αλλαγών στις υπάρχουσες διαδρομές του εφοδιασμού» και δεν έχει αποσυρθεί από την αγορά της Ρωσίας.
Έπιασαν τόπο οι απειλές της Ρωσίας
Η Renault είναι η μεγαλύτερη ξένη εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων στην Ρωσία και στα μέσα Μαρτίου, ανώνυμες πηγές δήλωσαν ότι δεν ήθελε να φύγει από την αγορά φοβούμενη ότι θα χάσει τις εγκαταστάσεις παραγωγής της, μετά τις απειλές της Ρωσίας πως θα εθνικοποιήσει τα εργοστάσια παραγωγής ξένων εταιρειών που θα αποχωρούσαν από την χώρα κατά την εισβολή της στην Ουκρανία.
Σημαντική η παρουσία της Renault στην ρωσική αγορά αυτοκινήτου
Η Renault άλλωστε κατέχει μερίδιο ελέγχου 67,61 τοις εκατό στη Lada Auto Holding, η οποία με τη σειρά της κατέχει την Avtovaz, την κατασκευάστρια εταιρεία της Lada. Συνολικά, η Renault ελέγχει περίπου το 30 τοις εκατό της αγοράς αυτοκινήτων της Ρωσίας, απασχολεί περίπου 40.000 άτομα και αντλεί το 8 τοις εκατό των βασικών κερδών της εκεί, σύμφωνα με τη Citibank.
Πήραν μπρος ξανά οι μηχανές!
- Είχε διακοπεί η παραγωγή τις προηγούμενες εβδομάδες
- Έπιασαν τόπο οι απειλές της Ρωσίας
- Σημαντική η παρουσία της Renault στην ρωσική αγορά αυτοκινήτου
Θα έπρεπε να φύγει από την Ρωσία η Renault λόγω του πολέμου; Ποιος όμως θα την αποζημίωνε; Μήπως δεν είναι τόσο εύκολο; Eσείς τι λέτε;