Το νέο Renault Mégane, ξεχωρίζει χάρη στο δυναμικό, αλλά και στιβαρό του σχεδιασμό που συνδυάζεται με ένα μοναδικό πακέτο τεχνολογικών χαρακτηριστικών, τα οποία κανείς συναντά συνήθως σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας.
Το νέο Mégane εφοδιάζεται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων που καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πελατών.
Παράλληλα μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ενώ μια σειρά εξελιγμένων και φιλικών στη χρήση οδηγικών βοηθημάτων –που συμπεριλαμβάνουν και έγχρωμο Head Up Display- συμβάλουν στις ασφαλέστερες διαδρομές.
Στην έκδοση GT, το σύστημα 4Control αποτελεί μια πρωτιά για την κατηγορία. Συνδυάζεται δε με την εξελιγμένη από τη RenaultSport ανάρτηση, ώστε να προσφέρει οδική συμπεριφορά με δυναμικό κράτημα και ακρίβεια στις αντιδράσεις. Παράλληλα η ισορροπημένη οδική συμπεριφορά συνδυάζεται ιδανικά με μία εκτεταμένη γκάμα κινητήρων απόδοσης από 90 έως 205 ίππους, οι οποίοι καλύπτουν ένα ευρύ πεδίο αναγκών.
Εχω μια απορια και νομιζω πως θα αξιζε μια τοποθετηση απο τη σελιδα επ' αυτου.Η τεχνολογια ειναι σιγουρα ενα μεγαλο πλεονεκτημα για τη ζωη μας και οι αυτοκινητοβιομηχανιες κανουν εκτεταμενη χρηση αυτης και ειναι λογικο.Ομως,ολες αυτες οι οθονες και οι λειτουργιες του αυτοκινητου που ελεγχονται μεσα απο αυτες,με την παροδο του χρονου δεν υπαρχει κινδυνος να μειωθει η αποδοση τους;Δεν μιλαω για μια απλη οθονη που βλεπεις το ραδιοφωνο και παιρνεις τηλεφωνο ας πουμε,αλλα για αυτοκινητα οπως αυτο το megane στη φωτο οπου ολες σχεδον οι λειτουργιες του αυτοκινητου περνουν μεσα απο την οθονη.Τα αυτοκινητα του PSA πχ, εχουν ολες τις λειτουργιες(bluetooth,air codition,κτλ)απο εκει.Με τη παροδο του χρονου ομως οι οθονες αυτες που λειτουργουν σαν tablets στην ουσια,αρχιζουν να χανουν σε αποδοση,λαγκαρουν και καθυστερουν με αποτελεσμα μετα απο μερικα χρονια να ειναι αχρηστες.Αν υπολογισουμε οτι τα αυτοκινητα κρατιουνται κατα μεσο ορο 10-15,νομιζω αυτο θα ειναι προβλημα.Συν το κοστος ολης αυτης της τεχνολογιας...
Ακριβό
Εχω μια απορια και νομιζω πως θα αξιζε μια τοποθετηση απο τη σελιδα επ' αυτου.Η τεχνολογια ειναι σιγουρα ενα μεγαλο πλεονεκτημα για τη ζωη μας και οι αυτοκινητοβιομηχανιες κανουν εκτεταμενη χρηση αυτης και ειναι λογικο.Ομως,ολες αυτες οι οθονες και οι λειτουργιες του αυτοκινητου που ελεγχονται μεσα απο αυτες,με την παροδο του χρονου δεν υπαρχει κινδυνος να μειωθει η αποδοση τους;Δεν μιλαω για μια απλη οθονη που βλεπεις το ραδιοφωνο και παιρνεις τηλεφωνο ας πουμε,αλλα για αυτοκινητα οπως αυτο το megane στη φωτο οπου ολες σχεδον οι λειτουργιες του αυτοκινητου περνουν μεσα απο την οθονη.Τα αυτοκινητα του PSA πχ, εχουν ολες τις λειτουργιες(bluetooth,air codition,κτλ)απο εκει.Με τη παροδο του χρονου ομως οι οθονες αυτες που λειτουργουν σαν tablets στην ουσια,αρχιζουν να χανουν σε αποδοση,λαγκαρουν και καθυστερουν με αποτελεσμα μετα απο μερικα χρονια να ειναι αχρηστες.Αν υπολογισουμε οτι τα αυτοκινητα κρατιουνται κατα μεσο ορο 10-15,νομιζω αυτο θα ειναι προβλημα.Συν το κοστος ολης αυτης της τεχνολογιας...
kai de pairnw bmw me ayta ta lefta?eleos !
Οι τιμες καλες ειναι,οι κινητηρες οχι. Λειπει ενας βενζινης με 150-160 ιππους.
Η έκδοση με Τάουν 1600αρι βενζίνης και τα 205 άλογα που είναι;
Μακράν το καλύτερο στην κατηογρία!