Η Fiat μπορεί να κάνει ρετρό αυτοκίνητα. Το έχει αποδείξει. Εσείς όμως τα θέλετε; Ή θέλετε κάτι νέο, κάτι μοντέρνο από τους Ιταλούς;
Ρετρό Fiat
5.647 Επισκέψεις στο άρθρο (3/8/2016)
Πόσο θέλετε να μοιάσει στο νέο Fiat 124 Spider η υπόλοιπη γκάμα της Fiat;
Το πρώτο μοντέλο που θα δούμε να έρχεται μετά το 124 είναι το φρεσκαρισμένο Panda. Πως θα ήταν ένα Panda με τα σχεδιαστικά γονίδια του 124; Δεν πάει το μυαλό σας; Ούτε των Ιταλών απΆότι φαίνεται, γιατί το Panda δεν θα μοιάσει στο δίπορτο spider της μάρκας. Ποιο μοντέλο θα μοιάσει; Ποιος ξέρει.
Αυτό που φαίνεται όμως είναι πως η μάρκα έχει πλέον μεγάλη επιτυχία εκεί που αναγέννησε τους θρύλους της. Η γκάμα του 500 μιλάει από μόνη της, με την Fiat ουσιαστικά να είναι η γκάμα 500 συν το Panda. Όμως φαίνεται πως η μάρκα δεν αρκείται στην επιτυχία του 500.
Το Panda από μόνο του έχει το δικό του κοινό. Δεν χρειάζεται να μοιάζει σε τίποτα, δεν έχει ανάγκη από ρετρό, είναι ορόσημο, σήμα καταθέν το ίδιο και έχει το κοινό του για αυτό που είναι. Και άρα θα μείνει ως έχει.Η υπόλοιπη γκάμα όμως; Ποια γκάμα; Να, το Fiat Punto που πλησιάζει επικίνδυνες ηλικίες, θα έλεγε κανείς πως θέλει ένα φρεσκάρισμα. Μια αλλαγή. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που αναπολούν τις σχεδιαστικές γραμμές των μοντέλων που έκαναν τη Fiat τεράστια, όπως το 127 ή το 128.
Μπορεί λοιπόν οι Ιταλοί να μην μεταδώσουν απλά την σχεδιαστική γραμμή του 124 σε άλλα μοντέλα, αλλά απλά να αναγεννήσουν όλη την γκάμα του 60 και του 70 και να χρησιμοποιήσουν σχεδιαστικά στοιχεία από εκείνα τα μοντέλα στα νεότερα. Γιατί δεν το έκαναν με το Tipo; Μάλλον γιατί το Tipo έχει μια άλλη αγορά να κατακτήσει, μια αγορά που ασχολείται περισσότερο με την ουσία (και την τιμή) και λιγότερο με τη σχεδίαση και το ρετρό.
Οπότε ούτε το φρεσκάρισμα του Panda, ούτε το λανσάρισμα του Tipo είναι ενδεικτικά των προθέσεων της Fiat σε ότι αφορά τη σχεδίαση. Είναι όμως το 124 Spider, οπότε μήπως να περιμένουμε περισσότερο ρετρό;Τι λέτε; Εσείς θέλετε να δείτε περισσότερο ρετρό στη Fiat; Θέλετε σχεδιαστικές γραμμές από τα διάσημα μοντέλα του 60 και του 70; Ή απλά περιμένετε να δείτε κάτι τελείως καινούργιο και μοντέρνο; Εσείς ποια Fiat θέλετε;
Μακαρι να ξαναβλέπαμε ενα αναγεννημένο 127, που είναι ο πατερας των σούπερ μινι. Επίσης μια αναγεννημένη Μπερλινετα 128 (ναι το κουπε ειναι) δε θα μας χάλαγε καθόλου. Το θέμα όμως είναι να έχουν και τις σωστες τιμές διότι κακα τα ψεματα είναι ακριβούτσικο το 500.
Ναί σίγουρα το retro style 124 spider του 67,τραβάει πάρα πολύ και θα ήταν καλό να δούμε και άλλα μοντέλα με αυτό το στύλ.Το 500 αναγέννησε την Fiat και τώρα το 124 Spider θα σφραγίσει αυτήν την επιτυχία.Σίγουρα αν μπεί και ένα ακόμη μοντέλο θα είναι πολύ καλό για την μαμά Fiat. Συγχαρητήρια για την πανέμορφη 124 Spider στην Fiat
Το Fiat που με έκανε να λατρέψω την μάρκα... το 128 Berlinetta.... Επίσης σε περιορισμένη παραγωγή θα μου άρεσε να έβλεπα το 8V (OttoV) στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του Viper.... Φανταστείτε το κλασσικό κουπέ επιδόσεων του 1952 στην αρχιτεκτονική της οχιάς.....
Με τιμη εκκινησης το 124 27.500 (τιμές Ιταλίας) όχι δεν θέλουμε! Με νορμαλ τιμές, θέλουμε! Το επιχειρημα των Ιταλων (βασει ιταλικου site) οτι ειναι μολις 2000€ πιο ακριβο απο το mx5 (25.500 στην Ιταλία). 1. Εαν δηλαδη στην Ιταλίαγια τον ΧΨ λογο το mx5 ειχε 35 χιλιαρικα το 124 θα ειχε 37? Ωραια λογική! 2. www.mazda.ro. Τιμη εκκινησης στη Ρουμανία 20.200€. Γιατι λοιπον παιρνει ο Ιταλος υποψιν την (ακριβη) ιταλικη τιμη του mx5 και οχι τη (φθηνη) ρουμανικη; 3. Για οσους βιαστουν να σχολιασουν, η Ρουμανία εχει πληθυσμο 27 εκατομμυρια, 1% ανεργια στις μεγαλες πολεις, 7% η επαρχία, βγηκε απο τα μνημονια, εχει πλεονασμα και ρυθμο αναπτυξης 4%. Εχει αναπτυξη, λεφτα και πολυ καλυτερα αυτοκινητα (κατα μεσο ορο) απο την Ελλαδα. Εκει υπαρχει μεσαια ταξη. 4% ανάπτυξη η Ελλαδα ειχε ΜΟΝΟ 2003-2004 εποχές Ολυμπιακών έργων.... Αυτά.......
αν δεν εβγαζε ρετρο και συνεχιζε με fiat punto bravo κτλ απλα θα ειχε κλεισει
Μεγάλωσα μέσα σε ΦΙΑΤ. Πρωτα μεσα σε ένα 500 Necar (με μηχανη 750κ εκ) που με έφερε από το μαιευτήριο. Μετά ακολούθησε ένα προβληματικο 850 Special που συνεχώς άναβε. Μετά αγοράστηκε ένα 124 1,2 στο οποίο έμαθα να οδηγώ και το κρατησαμε μέχρι το 1991 όταν και αποσύρθηκε και τη θέση του την πήρε ένα FIAT TIPO 1,4. Στο μεταξύ ως δεύτερο αμαξι που με εξυπηρέτησε αρκούντως όταν ήμουν φοιτητής είχε αγοραστεί μεταχειρισμένο και ένα 127 900 κεκ(οκ αυτό ήταν SEAT). Πως λοιπόν να μην θέλω να δω να αναβιώνουν σε σύγχρονα οχήματα σχεδιαστικές γραμμές από τα διάσημα μοντέλα του 60 και του 70 (πάντα ζαχάρωνα το 128 berlinetta αλλά και το κουπε το 124)
Θα ηθελα να επηρεασει ολη τη γκαμα της Fiat γιατι ενα ενα πολυ ομορφο αυτοκινητο. Ειναι σπορ και με πολυ ωραιες αναλογιες και καμπυλες. Παντως, σε θεματα αξιοπιστιας, τεχνολογιας και ποιοτητας και ας μην ειναι turbo οπως αυτο, θα προτιμουσα το αυτοκινητο απο το οποιο προηλθε, το alter ego του δηλαδη to Μazda MX-5.