2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To Ibiza με τον 3κυλινδρο 1,0 TSI των 110 ίππων γίνεται ακόμη καλύτερο με την προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου DSG.
Test: SEAT Ibiza 1,0 TSI
25.359 Επισκέψεις στο άρθρο (10/6/2016)
Ο νέος τρικύλινδρος 1000άρης κινητήρας του Ibiza προσφέρεται και με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο DSG και συνδυάζει την ευκολία με τις επιδόσεις.
What is new
Κινητήρας 1,0 λίτρου με 110 ίππους 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSGΑπό 14.140 ευρώ
+Επιδόσεις, λειτουργία
αυτόματου κιβωτίου, απόκριση κινητήρα, ποιότητα κατασκευής
- Κατανάλωση υπό πίεση, «νευρικός» πίσω άξονας, χώρος πίσω επιβατών
Το Ibiza ανεβάζει τις «μετοχές» του στην μικρή κατηγορία λανσάροντας ένα πολύ καλό προφίλ συνολικά ενισχύοντάς το με την προσθήκη του νέου τρικύλινδρου TSI κινητήρα του ενός λίτρου. Σε αυτή την κορυφαία του έκδοση με τα 110 άλογα, ο κινητήρας συνδυάζεται προαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο DSG της εταιρείας, με αποτέλεσμα να απογειώνεται η συνταγή και να νοστιμίζει την γεύση. Ουσιαστικά το SEAT Ibiza κρίνεται στο σύνολό του ως ένα ιδιαίτερα ευχάριστο αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας σε αυτή την έκδοση, εξαιρετικά ευκολοδήγητο και ικανό τόσο στην πόλη όσο και εκτός αυτής. Σχεδιαστικά, το 5θυρο αμάξωμα του Ibiza δεν συνάδει απόλυτα με τις «υποσχέσεις» για σπορ χαρακτήρα, της SΕΑΤ. Πιο συγκεκριμένα το Ibiza αν και διαθέτει στοιχεία που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν ένα πιο καλαίσθητο σύνολο με δυναμικό προφίλ, όπως στο Leon, εντούτοις στο σύνολό της η σχεδίαση είναι σαφώς «συγκρατημένη».
Aπό 14.330 ευρώ
To Ibiza με τον κινητήρα των 110 ίππων συνδυάζεται μόνο σε αυτή την έκδοση με το κιβώτιο DSG, με την τιμή του να ορίζεται στα 14.330 ευρώ στην εξοπλιστική έκδοση Style. Η τιμή αυτή κρίνεται καλή δεδομένου του χαρακτήρα που του προσδίδει τόσο ο κινητήρας όσο και ο συνδυασμός του με το κιβώτιο, ενώ το επίπεδο εξοπλισμού είναι πλούσιο.
Το μοντέλο της SEAT κοστίζει 14.330 ευρώ και το επίπεδο εξοπλισμού του είναι πλούσιο.
Και άμα χαλάσει το DSG που χαλάει μάλιστα πολύ συχνά το άτιμο, απλά πετάς όλο το αμάξι γιατί για να το φτιάξεις κοστίζει σχεδόν όσο να το αγοράσεις καινούργιο... Μακριά..
Ρε autotriti κατι δεν μας λες καλα....Απο την μια μας λες οτι με το dsg γινεται ακομη καλυτερο και ταιριαζει γαντι στο αυτοκινητο ενω την χειροκινητη εκδοση τον γεναρη του 2016 την ειχες μετρηση με πολυ καλυτερες επιδοσεις πολυ πιο οικονομικο σε καυσιμο (χειροκινητο 5,8lt,dsg 7,5lt - δικες σου μετρησεις) και το αυτοματο ειναι και 1500€ πιο ακριβο.Συμφωνω πως προσφερει μια ευκολια μεσα στην πολη αλλα τα πλεονεκτηματα του χειροκινητου ειναι πολλα και σημαντικα οποτε για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι μαλλον η σωστη επιλογη.
Και για όσους δεν κατάλαβαν μούφα 1.2 TSI 110 PS.
για μενα αυτοματο κιβωτιο μονο σε γρηγορες η πολυ γρηγορες κατασκευες απο 200hp και ανω.το ibiza συνεχιζει να εινα κακασχημο ατολμο κ διχως χαρακτηρα ενα απο σποντα αμαξι του γκρουπ. για ρωτηστε κατοχο dsg,αλλαγη απο 1η σχεση σε 2η γινεται ομαλα ? η κλοτσαει . . ε ?
Εγώ βρίσκω το dsg εκπληκτικό κιβώτιο και στις αλλαγές και σε ότι αφορά την οικονομία. Εχουν περάσει από τα χέρια μου και της οικογλενειας μου 5 αυτοκίντα με dsg με σύνολο πάνω από 200.000 χλμ (δύο από αυτά είχαν 70.000 +) χωρίς κανένα πρόβλημα...
Θα πω τι εξης,είχε φίλος του πατερα μου το ατμοσφαιρικό,βεβαια,εταιρικό και του δώσανε τωρα ενα fiesta πετρέλαιο,ενα πράμα του είπε,καμια σχέση το ενα με το αλλο ,,,