Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν το επερχόμενο Audi RS3 Sedan να εξοπλίζεται με τον turbo πεντακύλινδρο κινητήρα 2,5 λτ. με απόδοση 400 ίππων. Δείτε την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα ανεξάρτητου σχεδιαστή.
Scoop: Audi RS3 Sedan
5.689 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2016)
Φήμες θέλουν το Audi RS3 Sedan να βρίσκεται προ των πυλών, έτοιμο να κοντραριστεί με τις BMW M2 και Mercedes-AMG CLA 45. Δείτε τις τελευταίες αποκαλυπτικές λεπτομέρειες.
Η Audi έχει, εδώ και καιρό, παρουσιάσει ένα turbo μηχανικό σύνολο 2,5 λτ., το οποίο κοσμεί το μηχανοστάσιο των TT RS και RS3 Sportback το οποίο μελλοντικά αναμένεται να εξοπλίσει και το νέο RS3 Sedan. Η μόνη τους διαφορά βρίσκεται στην ιπποδύναμη, καθώς η έκδοση του TT RS έχει απόδοση 400 PS, ενώ του RS3 Sportback κρύβει κάτω από το καπό της 367 PS.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, που έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας, η Audi σκοπεύει να επιτεθεί με την ισχυρότερη από τις δυο version του 2,5λιτρου κινητήρα στις BMW M2 και Mercedes-AMG CLA 45, αντιπροτείνοντας στα 370 άλογα της BMW και τα 380 της Mercedes-AMG, τα δικά της 400.
Από κύκλους τους γερμανικής εταιρείας πληροφορηθήκαμε ότι το RS3 Sedan βρίσκεται σε στάδιο εξέλιξης και δοκιμών επί ευρωπαϊκού εδάφους, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι ανά διαστήματα έχουν κάνει την εμφάνισή τους διάφορες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, που δείχνουν το μοντέλο έντονα καμουφλαρισμένο, στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.
Όπως βλέπετε και στην ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα το εξωτερικό του επερχόμενου Audi RS3 Sedan θα δεχτεί τις σχεδιαστικές ανανεώσεις, που εμφανίστηκαν σε ολόκληρη την οικογένεια των Audi Α3 και S3, ενώ θα λάβει και αρκετά «δάνεια» από το TT RS, με τα νέα OLED φωτιστικά σώματα σχεδίασης τριών διαστάσεων, τη μεγάλη εξαγωνική μάσκα που «φιλοξενεί» το σήμα της μάρκας και το λογότυπο RS3, καθώς και το ανασχεδιασμένο σπόιλερ με την ένδειξη quattro στον προφυλακτήρα μπροστά.
Περνώντας στον τομέα των επιδόσεων το RS3 Sedan αναμένεται να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ., λίγο πιο γρήγορα δηλαδή από τα 4,2 δλ. της CLA και τα 4,3 δλ. της Μ2, εν τούτοις λέγεται πως σε κάποιες αγορές, το μοντέλο της Audi θα περιορίζει την τελική του ταχύτητα όχι στα 250, αλλά στα 280 χλμ./ώρα, γεγονός που θα του δίνει πλεονέκτημα 30 χλμ./ώρα έναντι των ανταγωνιστών του.
Τέλος, το μηχανικό σύνολο του επερχόμενου RS3 Sedan θα «δένει» με το 7άρι S-tronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η Quattro τετρακίνηση της μάρκας θα βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό. Το ντεμπούτο του ισχυρού σεντάν της Audi αναμένεται στις αρχές του 2017, χωρίς να υπάρχουν πληροφορίες για το κόστος κτήσης του.
Χαχαχα! Γερμανοτρολιά έχεις πλάκα! Αν είχες ποτέ την τύχη να αγοράσεις αυτό το υπερόπλο GTR, ο κινητήρας του θα έσπαγε επειδή θα το μπούκωνες που δεν θα ξεπερνούσες ποτέ τα 140χλμ γιατί εκτός που δεν έχεις ίχνος αδρεναλίνης μέσα σου, θες να είσαι και νόμιμος! χαχαχα Εγώ που σε έχω καταλάβει τι στυλ οδηγός είσαι σε συμβουλεύω να περιμένεις 1-2 χρονάκια να πάρεις γερμανικό με αυτόνομη οδήγηση! Θα σου φτιάξω εικόνα να πορωθείς: φαντάσου να σε πηγαίνει βόλτα προς το συνεργείο και να επιλέγει μόνο του το κομμάτι κλασσικής μουσικής (από γερμανό συνθέτη πάντα και πάντα ρέκβιεμ! χαχαχα) και εσύ σε όλη τη διαδρομή να χαϊδεύεις με την άνεσή σου τα μαλακά πλαστικά ή την ξύλινη επένδυση και να κοιτάς μέσα από το μαύρο σου γυαλί τους περαστικούς που θα σε θαυμάζουν! Πςςςς! Ποιος να συγκριθεί μαζί σου μετά? χαχαχα
#Japan fan και το επόμενο gtr αυτόνομο θα είναι. θα είσαι τουρίστας στο κάθισμα του οδηγού, ψάξε στο μενού και επέλεξε κόντρες την νίκη παντός θα την έχεις στο τσεπάκι.
Φτανει πια με της πανακριβες λαδιερες-φωτοτυπιες που μας εχουν μπουχτισει....σταματηστε να τα βγαζεται με ρυθμο πολυβολου,βαρεθηκαμε με τα κουτακια σας. Δεν θελουμε να κανουμε τα συνεργεια σουπερ μαρκετ ρε αδελφε επιτελους!!
Τέτοια λες germanotsolia και με πιάνουν τα "κλάματα"...ΕΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΚΟΝΤΡΙΤΣΑ ΜΕ ΤΟ S65 AMG ΣΟΥ, ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ DATSUN!!!ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΠΑΤΑΤΕΣ, ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ, ΠΕΠΟΝΙΑ, ΓΙΑΡΜΑΔΕΣ, Κ.Τ.Λ. ΕΣΥ ΜΕ ΤΟ S65 AMG ΣΟΥ; ΤΟ ΠΕΠΟΝΙ ΠΑΓΩΝΕΙ, ΤΟ ΠΑΓΩΝΙ ΔΕΝ ΠΕΠΟΝΙ!!!
Εγω θα παρω το RSC(orolla) GTS των 500 ιππων και των 10kg ροπης που εξοπλιζεται με αυτοματο συστημα απενεργοποιησης φρενων(BYE),για αδρεναλινη στα υψη!Ισως και το τσιβικ R GTR που ενω 200ριζεις σπαει το μοτερ για την απολυτη οδηγικη απολαυση!