Mε πολλές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων να κλείνουν σε όλη την Ευρώπη λόγω της πανδημίας, σχεδόν όλες οι εταιρείες είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται τον Μάρτιο. Αυτό δεν είναι κάτι που συνέβη στην Tesla, αφού οι πωλήσεις της αμερικάνικης μάρκας αυξήθηκαν σημαντικά σε Γαλλία και Ιταλία ενώ αύξησε το μερίδιο της στην μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά, την Γερμανία.
Οι ταξινομήσεις της στην Γαλλία αυξήθηκαν κατά 26% σε 1.580 αυτοκίνητα τον Μάρτιο και στην Ιταλία κατά 58% παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων στις χώρες μειώθηκαν κατά μεγάλο ποσοστό. Και στις δυο προαναφερθείσες χώρες αλλά και στην Γερμανία, το μερίδιο αγοράς της Tesla αυξήθηκε κατά 0,1-0,7%. Επίσης σημαντικό είναι να σημειωθεί πως στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Model 3 ανέβηκε στην 9η θέση των μοντέλων με τις περισσότερες πωλήσεις για τον μήνα Μάρτιο.
Οι ειδικοί κάνουν λόγο πως η Τesla βλέπει τις πωλήσεις της να αυξάνονται γιατί δεν στηρίζεται στο παραδοσιακό μοντέλο των αντιπροσωπειών αλλά αντίθετα προωθεί τις διαδικτυακές αγορές. Επίσης, οι πελάτες της δεν χρειάζεται να επισκεφτούν κάποια αντιπροσωπεία για να παραλάβουν το καινούριο τους αυτοκίνητο, αφού η Tesla είτε τα παραδίδει μπροστά από την οικία τους χωρίς επιπλέον κόστος, όποτε είναι αυτό δυνατόν, είτε τα αφήνει σε ειδικό χώρο parking, όπου οι νέοι ιδιοκτήτες μπορούν να τα παραλάβουν κατεβάζοντας μια εφαρμογή από το κινητό τους.
Είναι άγνωστο πάντως εάν η Τesla μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό αυτό, μιας η παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο της στο Fremont της Καλιφόρνια σταμάτησε στις 23 Μαρτίου λόγω της πανδημίας.