H νέα C-Class θα κάνει ντεμπούτο μπροστά στα μάτια του κοινού στην Έκθεση του Παρισιού αλλά η επίσημη παρουσίασή της ίσως γίνει λίγο νωρίτερα. Ιδού οι πρώτες ματιές από τις δοκιμές της.
H Μercedes ετοιμάζεται να ανανεώσει μεγάλο μέρος της γκάμας της, κάτι που σημαίνει πως θα έρχονται συχνά στο φως εικόνες από τις δοκιμές που κάνουν τα μοντέλα της κατά την περίοδο της ανάπτυξης τους.
Ένα από τα αυτοκίνητα που έχει στα σκαριά η Mercedes είναι η νέα C-Class με την κωδική ονομασία W206. Το αντίπαλο δέος της 3άρας BMW είχε ήδη κάνει τις πρώτες του δοκιμές κάτω από αντίξοες συνθήκες το προηγούμενο διάστημα αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε με λίγο περισσότερο γκάζι μέσα στην πίστα του Nurburgring.
Η πλατφόρμα της νέας C-Class μπορεί να ενσωματώσει οποιαδήποτε γραμμή κίνησης, από συμβατικές λύσεις με μοτέρ εσωτερικής καύσης έως υβριδικά και από εκεί έως ηλεκτρικά και υδρογονοκίνητα. Και φυσικά όλα τα μοτέρ θα έχουν τεχνολογία με δίκτυο 48 Volt και υβριδική μονάδα για μείωση της κατανάλωσης και βελτίωση των επιδόσεων. Ένα e-Boost περίπου 100 Nm θα μπορεί να δώσει έξτρα ζωντάνια ακόμα και στις βασικές τετρακύλινδρες εκδόσεις, βοηθώντας ταυτόχρονα την τήρηση των προδιαγραφών ρύπων και για το μέλλον.
Στο σχεδιαστικό κομμάτι η Mercedes θα πάρει την αισθητική ταυτότητα της A-Class και θα την εξελίξει. Λιγότερες ακμές και κυματισμοί, περισσότερες λείες επιφάνειες. Οι διαστάσεις ωστόσο, θα παραμείνουν σχεδόν οι ίδιες, καθώς η ομάδα της εξέλιξης δεν διέγνωσε ανάγκη για αύξηση. Κι αυτό είναι αλήθεια, καθώς η C-Class φαίνεται να έχει βρει, από την υπάρχουσα γενιά, τις ιδανικές αναλογίες. Είναι αρκετά μεγάλη εσωτερικά για να τα πάει καλά με όλες τις μεταφορικές ασκήσεις αλλά ταυτόχρονα, είναι αρκετά ευέλικτη και βολική για μέσα στην πόλη.
Τέλος να σημειώσουμε πως μετά την άφιξη του κανονικού μοντέλου, η μάρκα θα διαθέσει στο μέλλον «καυτές», AMG εκδόσεις για αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω.