Πόσα σήματα πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο; Εμπρός, φυσικά, πίσω, εντάξει. Στο πλάι όμως; H BMW έχει τη δική της άποψη, και έτσι μόνο στην X2 έχει σηματάκια και στο πλάι, στην πίσω κολώνα. Γιατί;
Για πολλούς το σηματάκι στη μάσκα ενός αυτοκινήτου είναι το πιο πολύτιμο πράγμα πάνω του. Είναι αυτό που του δίνει ταυτότητα, και κατ` επέκταση, ταυτότητα και στον οδηγό του αυτοκινήτου. Είναι αυτό που καθορίζει αν ένα αυτοκίνητο θα είναι ακριβό ή όχι για το μέγεθός του. Είναι αυτό που δημιουργεί προσδοκία για το τι είδος αυτοκινήτου θα είναι αυτό που το «φοράει».
Αν είναι τόσο σημαντικό, φυσικό είναι για κάποιους τα δύο μόνο σήματα να είναι λίγα. Και φαίνεται σε αρκετά αυτοκίνητα που δέχονται τις αισθητικές «περιποιήσεις» των ιδιοκτητών τους, που συχνά προσθέτουν σήματα της μάρκας, ή και όποιας άλλης μάρκας αξεσουάρ το έχουν φορτώσει.
Όμως από το εργοστάσιο, σήμερα (και όχι 20-30 χρόνια πριν) τα αυτοκίνητα φεύγουν με ένα ή δύο σήματα. Γιατί λοιπόν η BMW ένιωσε την ανάγκη να προσθέσει από ένα σε κάθε πίσω κολώνα της X2; Και γιατί μόνο στην X2;
Με δεδομένο ότι ο ρόλος του σήματος είναι να θυμίζει τη μάρκα, ή και να πείθει πως ένα αυτοκίνητο είναι της μάρκας αυτής, τότε, και ειδικά για την X2 μπορεί κανείς να υποθέσει κάποια πράγματα. Το γεγονός, ας πούμε, ότι ήταν το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της μάρκας με οδηγικές απαιτήσεις. Εντάξει, προϋπήρχαν και τα διάφορα πολυχρηστικά μοντέλα της γκάμας της Σειράς 2, όμως η X2 ήταν το πρώτο μοντέλο που είχε αξιώσεις, που έπρεπε να πείσει πως και αυτή η BMW είναι σαν τις άλλες που ξέραμε, οπότε μια πιο συχνή υπενθύμιση με ένα-δύο σηματάκια ακόμη, φάνηκε να είναι καλή ιδέα.
Ακόμη περισσότερο, ίσως, η X2 έφερε στη γκάμα τη νέα σχεδιαστική γλώσσα που σήμερα έχει και η νέα (προσθιοκίνητη) Σειρά 1. Η Χ2 δεν έμοιαζε με τίποτε άλλο στη γκάμα της μάρκας, ενώ οι κακές γλώσσες έκαναν λόγο για ομοιότητες με Ford, Kia, και άλλες μάρκες με τις οποίες οι Γερμανοί δεν θέλουν να έχουν καμία σχέση.
Με σκοπό να λανσάρει η Χ2 τη νέα και διαφορετική αυτή σχεδίαση, ίσως μία ή δύο ακόμη υπενθυμίσεις γύρω-γύρω πως πρόκειται για BMW, να ήταν καλή ιδέα.
Είναι όμως; Τι λέτε; Πως σας φαίνονται τα έξτρα σήματα στο πλάι της Χ2; Θα θέλατε και στο δικό σας αυτοκίνητο σήματα στο πλάι; Είναι κάτι που θα σας άρεσε να δείτε και από άλλους κατασκευαστές να ακολουθούν; Τι λέτε;
Λίγο υπερβολικός ο τίτλος του άρθρου. Πολλά μοντέλα στο παρελθόν είχαν το σήμα στο πλάϊ με πρώτο και καλύτερο το csl (E9).
Ας το δούμε λοιπόν σαν φόρο τιμής στο ένδοξο παρελθόν της εταιρείας.
Περιττός πλεονασμός. Αν και προσωπικά, το ξεπερνά το διπλό σήμα της mercedes και μάλιστα στο ίδιο σημείο, μπροστά, στη σίτα του ψυγείου το μεγάλο και ακριβώς από επάνω στην άκρη του καπό το μικρό.
Λίγο υπερβολικός ο τίτλος του άρθρου. Πολλά μοντέλα στο παρελθόν είχαν το σήμα στο πλάϊ με πρώτο και καλύτερο το csl (E9). Ας το δούμε λοιπόν σαν φόρο τιμής στο ένδοξο παρελθόν της εταιρείας.
Περιττός πλεονασμός. Αν και προσωπικά, το ξεπερνά το διπλό σήμα της mercedes και μάλιστα στο ίδιο σημείο, μπροστά, στη σίτα του ψυγείου το μεγάλο και ακριβώς από επάνω στην άκρη του καπό το μικρό.