Βλέπετε το SUV VS5 που αποτελεί ένα από τα τρία αυτοκίνητα της Jetta.
Σκέφτεται την επέκταση της Jetta ο Όμιλος VW
1.779 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2020)
Ο όμιλος Volkswagen βλέπει τη νεοϊδρυθείσα μάρκα, Jetta να έχει ανταπόκριση στο κοινό της Κίνας και έτσι οι άνθρωποι του γερμανικού κολοσσού κάνουν ήδη σκέψεις για την επέκτασή της και σε άλλες αγορές πέραν από αυτή της ασιατικής χώρας.
Οκτώ μήνες μετά την εισαγωγή της, η Jetta έχει κατακτήσει περίπου το 1 τοις εκατό της κινεζικής αγοράς, καθώς πολλοί νέοι πελάτες προσφεύγουν στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου για να αποφύγουν τις δημόσιες μεταφορές μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού. Οι πολύ καλές επιδόσεις της μάρκας, σύμφωνα με τον επικεφαλής της μάρκας Harald Mueller έχουν ήδη προκαλέσει το ενδιαφέρον και από άλλες αγορές στις οποίες η Volkswagen προσφέρει είτε τα δικά της οχήματα, είτε των άλλων μαρκών που έχει υπό τη σκέπη της.
Θυμίζουμε πως η VW εδώ και πολλά χρόνια αγωνίζεται για να φέρει προσιτά αυτοκίνητα στις αναδυόμενες αγορές. Έτσι σε αυτή την προσπάθεια που έκανε πήρε την απόφαση να αποσύρει το όνομα Jetta από το γνωστό σεντάν που είχε την γκάμα της και να το προσφέρει σε μία νέα μάρκα, μέσω της οποίας θα πουλούσε προσιτά αυτοκίνητα στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου αυτή της Κίνας.
Η γκάμα της νεόκοπης Jetta, περιλαμβάνει δύο SUV και ένα σεντάν, που είναι κατασκευασμένα μέσω της κοινοπραξία της VW με την FAW που εδρεύει στην πόλη Τσενγκτού που είναι η πρωτεύουσα της επαρχίας Σιτσουάν στη νοτιοδυτική Κίνα.
Τέλος να αναφέρουμε πως το συνολικό μερίδιο της VW στην Κίνα ανέρχεται περίπου στο 20%, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχου υπάρξει πληροφορίες σε ποιες αγορές θα μπορούσαν να φτάνουν τα αυτοκίνητα της Jetta.