Η Audi Sport εξετάζει το ενδεχόμενο να κατασκευάσει μια πιο ακραία πισωκίνητη έκδοση του R8 που θα διατηρήσει το δικαίωμά του να κυκλοφορεί στους δρόμους, αν και θα έχει πολλές οπτικές και μηχανικές αλλαγές.
Την είδηση αυτή έκανε γνωστή ο επικεφαλής τμήματος απόδοσης της Audi, Oliver Hoffman, ο οποίος σε δηλώσεις του ανέφερε: «Έχουμε μερικές καλές ιδέες για ένα πιο ακραίο R8, καθώς γνωρίζουμε ότι ο ισχυρός εξωτερικός σχεδιασμός του αγωνιστικού αυτοκινήτου μας είναι καταπληκτικός και υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να το οδηγήσουν στο δρόμο». Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως οι δηλώσεις αυτές έγιναν μία ημέρα πριν το R8 LMS GT3 κερδίσει στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring.
Παρά την προφανή επιθυμία των ανθρώπων της γερμανικής εταιρείας να κατασκευαστούν ένα οδικό R8 αλλά με πολλά στοιχεία από το αγωνιστικό τμήμα της, το φημολογούμενο μοντέλο δεν θα επωφεληθεί από σημαντική αύξηση ισχύος. Αυτό συμβαίνει επειδή η Audi Sport δεν ενδιαφέρεται να ηλεκτρίσει τον V10 5,2 λίτρων κινητήρα (τουλάχιστον σε αυτή τη γενιά). Στον αντίποδα λέγεται πως η μάρκα θα επικεντρωθεί στον χειρισμό με ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης και ανάρτησης να είναι μέρη του εξοπλισμού.
Αν λάβουμε υπ όψιν μας πως η δεύτερη γενιά του R8 ήρθε το 2015 και ένα ανανεωμένο μοντέλο έκανε την εμφάνισή του πέρυσι, η νέα έκδοση για την οποία μιλάμε ίσως να αποτελεί έναν καλό τρόπο για πει το αντίο και στη συνέχεια να δώσει τη θέση της στην τρίτη γενιά του R8.
Μάλιστα οι συνομιλίες για την έλευση του διάδοχου είναι σε εξέλιξη και όπως όλα δείχνουν δεν αποκλείεται να λάβει ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.