ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
O Elfyn Evans κυριάρχησε στο σκληροτράχηλο 1ο σκέλος του Ράλι Αργεντινής κερδίζοντας έξι ειδικές και χτίζοντας έτσι μετά από 9 ειδικές ένα προβάδισμα 55,7 δλ.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O Elfyn Evans κυριάρχησε στο σκληροτράχηλο 1ο σκέλος του Ράλι Αργεντινής κερδίζοντας έξι ειδικές και χτίζοντας έτσι μετά από 9 ειδικές ένα προβάδισμα 55,7 δλ.

Σκληρό το Ράλι Αργεντινής

3.698 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2017)

Oι ειδικές του Ράλι Αργεντινής ταλαιπώρησαν τους οδηγούς και κυρίως τα αυτοκίνητά τους. Εξαίρεση αποτελεί ο Elfyn Evans, το Ford Fiesta του οποίου έχει μέχρι στιγμής ένα άνετο προβάδισμα. Ας δούμε τι έγινε στις 9 πρώτες ειδικές του αγώνα.

O Elfyn Evans κυριάρχησε στο σκληροτράχηλο 1ο σκέλος του Ράλι Αργεντινής κερδίζοντας έξι ειδικές και χτίζοντας έτσι μετά από 9 ειδικές ένα προβάδισμα 55,7 δλ. από τον 2ο Mads Οstberg. Πήρε και τις 4 πρωινές ειδικές παίρνοντας διαφορά 30 δλ. από τον τότε 2ο Jari-Matti Latvala. Δύο ακόμα νίκες (μία μοιρασμένη με τον Hayden Paddon) άνοιξαν την ψαλίδα όσο ο Νορβηγός Οstberg ανέβαινε για να πάρει αυτός τη 2η θέση, στην επάνοδό του μετά από απουσία δύο αγώνων.

Στην επάνοδό του μετά από απουσία δύο αγώνων, ο Νορβηγός Mads Οstberg είναι δεύτερος.

Στην επάνοδό του μετά από απουσία δύο αγώνων, ο Νορβηγός Mads Οstberg είναι δεύτερος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Οι δυο τους ευνοήθηκαν από το γεγονός πως δεν ξεκίναγαν από τις πρώτες θέσεις, οπότε είχαν μπροστά τους μία διαδρομή καθαρισμένη από τις πέτρες. Στη χθεσινή μάχη για την 3η θέση του βάθρου, νικητής βγήκε ο Thierry Neuville. Ένα σπασμένο αμορτισέρ και ένα κλαταρισμένο λάστιχο καθυστέρησαν τον Βέλγο, αλλά βρήκε κάποιο ρυθμό, μένοντας τελικά 5,0 δλ. πίσω από τον Οstberg. 
 
Ο Sebastien Ogier ως πρώτος πάλευε συνεχώς. Αρχικά έπεσε σε χαντάκι, ενώ μια πέτρα στράβωσε το τιμόνι του Ford Fiesta. Τελικά τερμάτισε το 1ο σκέλος 6,0 δλ. πίσω από το Neuville και 4,6 δλ. μπροστά από τον team-mate Ott Tanak, ο οποίος είχε και αυτός κλατάρισμα.
  
Ο Latvala κράταγε με νύχια και με δόντια τη 2η θέση μέχρι που η υπερθέρμανση του κινητήρα του Toyota Yaris του κόστισε μία θέση, ενώ στην τελευταία ειδική καθυστέρησε 30 δλ., τερματίζοντας τελικά έκτος, μία θέση μπροστά από τον Paddon. Όγδοος είναι μέχρι στιγμής ο Lorenzo Bertelli, μπροστά από τον Juho Hanninen, ενώ ο πρωτοπόρος του WRC 2, Pontus Tidemand, συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα.
 
Η χθεσινή ημέρα ήταν καταστροφική για τους οδηγούς των Citroen C3, Kris Meeke και Craig Breen, οι οποίοι εγκατέλειψαν, ενώ και ο Dani Sordo κατρακύλησε από την 3η στην 13η θέση όταν έσπασε το σύστημα διεύθυνσης του i20. Η σημερινή ημέρα είναι η μεγαλύτερη, με το μενού να περιλαμβάνει 160 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
ΡΑΛΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ 2017 - 1ο ΣΚΕΛΟΣ
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΦ. ΠΡΟΗΓ. ΔΙΑΦ. ΠΡΩΤΟ
1. E. EVANS 1:24:55.4  
2. M. OSTBERG 1:25:51.1 +55.7 +55.7
3. T. NEUVILLE 1:25:56.1 +5.0 +1:00.7
4. S. OGIER 1:26:02.1 +6.0 +1:06.7
5. O. TANAK 1:26:06.7 +4.6 +1:11.3
6. J. LATVALA 1:26:25.3 +18.6 +1:29.9
7. H. PADDON 1:28:37.2 +2:11.9 +3:41.8
8. L. BERTELLI 1:29:09.3 +32.1 +4:13.9
9. J. HANNINEN 1:29:44.0 +34.7 +4:48.6
10. P. TIDEMAND 1:31:27.7 +1:43.7 +6:32.3
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
SEAT