Η Skoda σημείωσε αύξηση πωλήσεων στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη σε σχέση με το 2018. Ποιο είναι το best seller της μάρκας; Ποιο μοντέλο της παρουσιάζει αύξηση 47.2% σε ταξινομήσεις;
Συνολικά 620.900 αυτοκίνητα πούλησε παγκοσμίως η Skoda το πρώτο εξάμηνο του 2019 παρουσιάζοντας μείωση 4,9% σε σχέση με το 2018, με την εταιρεία να κάνει λόγο πως η πορεία της επηρεάστηκε σημαντικά από τις αλλαγές στην κινεζική αγορά. Στις υπόλοιπες αγορές, η Skoda πούλησε 495.000 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 1,6%.
Στην Δυτική Ευρώπη, η τσεχική φίρμα πούλησε 275.700 αυτοκίνητα (+3,2%) σημειώνοντας μάλιστα σημαντική διψήφια αύξηση πωλήσεων στην Αυστρία (10,1%), στην Ελβετία (28,9%), και στην Δανία στο (22,8%). Στην Κεντρική Ευρώπη, οι πωλήσεις έφτασαν τα 110.400 αυτοκίνητα (-4%) ενώ στην Ανατολική (εξαιρώντας την Ρωσία), η φίρμα ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεών της κατά 8,3%. Στην Σερβία, την Βουλγαρία και το Καζακστάν η αύξηση έφτασε μέχρι το 133,5%.
Στην Ρωσία, η Skoda πέτυχε 39.800 πωλήσεις (+9,6%), ωστόσο στις μεγάλες αγορές της Κίνας και την Ινδίας η πτώση ήταν μεγάλη κατά 23,9% και 13,9% αντίστοιχα.
Με εξαίρεση το νέο Karoq και το Citigo, τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας σημείωσαν πτώση στις πωλήσεις τους. To best-seller της Skoda είναι για μια ακόμη φορά η Οctavia με 185.700 πωλήσεις παγκοσμίως (-11,9%) και ακολουθείται κατά σειρά από την Fabia, το Rapid, το Kodiaq, το Karoq (+47.2% σε πωλήσεις), την Superb, το Citigo (προσφέρεται μόνο στην Ευρώπη), το Kamiq (μόνο στην Κίνα) και το Scala που όμως λανσαρίστηκε πολύ πρόσφατα.