- Αλλάζει σε σχεδιασμό αλλά θα παραμείνει πρακτικότατο
- Θα φορτίζει 10-80% σε 12 λεπτά
- Θα βασίζεται πάνω στην SSP πλατφόρμα του VW Group
Θα βασίζεται πάνω στην SSP πλατφόρμα του VW Group
Μιλώντας στο βρετανικό Autocar κατά την αποκάλυψη του νέου Kodiaq, ο διευθύνων σύμβουλος της Skoda, Klaus Zellmer, επιβεβαίωσε ότι η Skoda θα αρχίσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα SSP –που θα υποστηρίξει τελικά το 80% των αυτοκινήτων του Ομίλου VW– προς το τέλος της δεκαετίας. Το Enyaq δεύτερης γενιάς πρόκειται να γίνει το πρώτο μοντέλο που θα κάνει τη μετάβαση από την τρέχουσα πλατφόρμα MEB.
Το δεύτερης γενιάς Enyaq θα φτάσει στις αγορές το 2028 ή το 2029 και θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της φίρμας στο Mlada Boleslav της Τσεχικής Δημοκρατίας. Ερωτηθείς εάν το νέο Enyaq θα είναι πολύ διαφορετικό από το σημερινό αυτοκίνητο, ο Zellmer απάντησε: «Εξακολουθούμε να εργαζόμαστε πάνω σε αυτό».
Το ίδιο πρακτικό, με νέα σχεδίαση και πιο γρήγορο σε φόρτιση
Δεδομένης της επιτυχίας του τωρινού Enyaq – του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Skoda – η μάρκα είναι λέγεται πως δεν θα αλλάξει την φιλοσοφία του μοντέλου στην επόμενη γενιά του. Πέρυσι, η Skoda πούλησε σχεδόν 54.000 Enyaq και κατέγραψε αύξηση 41% από έτος σε έτος το πρώτο εξάμηνο του 2023, περίοδο κατά την οποία το Enyaq ήταν το 9ο ηλεκτρικό με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.
Η πρακτικότητα θα παραμείνει κυρίαρχο προσόν του Enyaq δεύτερης γενιάς αλλά οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο πως το SUV θα υιοθετήσει ριζοσπαστική νέα εμφάνιση που θα συμβαδίζει με την σχεδιαστική γλώσσα «Modern Solid» της Skoda, πάνω στην οποία θα βασιστεί και το νέο επερχόμενο 7θέσιο SUV της Skoda. Ακόμη, το επόμενο Enyaq, χάρη στη νέα πλατφόρμα, θα μπορεί να φορτίζει στο 10-80% ακόμη και σε 12 λεπτά κατά μέσο όρο, δηλαδή 20+ λεπτά πιο γρήγορα σε σχέση με το τωρινό μοντέλο που χρειάζεται 35 λεπτά. Περισσότερες πληροφορίες για τις μπαταρίες και τα κινητήρια σύνολα δεν έχουν ανακοινωθεί.