ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μπορεί το Kia Sportage να τα καταφέρει σε μία κατηγορία άκρως ανταγωνιστική;

Μπορεί το Kia Sportage να τα καταφέρει σε μία κατηγορία άκρως ανταγωνιστική;

Μπορεί το Sportage;

9.807 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2015)

Από τη φήμη του παρελθόντος, στην αφάνεια του παρόντος: Το Kia Sportage επιστρέφει και ελπίζει να κάνει το restart, σε μια κατηγορία που φαίνεται να το έχει ξεχάσει…

To Kia Sportage από την πρώτη του κιόλας γενιά το 1993 έχει γράψει τη δική του ιστορία στην κατηγορία των SUV με το πολύ καλό Value for Money και τις εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητές του. Τα χαρακτηριστικά αυτά το συνόδευσαν και στη δεύτερη γενιά του που έμεινε στην αγορά από το 2004 έως το 2010.Ωστόσο, στην υπάρχουσα 3η γενιά του, το Sportage χάλασε όλο αυτό το καλό παρελθόν του, αφού απώλεσε σχεδόν πλήρως τα SUV χαρακτηριστικά του και κυρίως το off-road παρελθόν του, ενώ και οι κινητήρες του έμειναν πίσω έναντι του turbo ανταγωνισμού.Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι στην Ελλάδα το Sportage 3ης γενιάς δεν διατέθηκε ποτέ ως 4Χ4, ενώ και η γκάμα των κινητήρων του δεν επικαιροποιήθηκε με κάποιον μικρού κυβισμού turbo κινητήρα. Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις του είχαν μόνο ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,6 λίτρων και οι diesel είχαν 1,7 λίτρων κινητήρα, από το 2013 όμως και μετά.Αποτέλεσμα όλων αυτό είναι οι πωλήσεις του να μειωθούν σημαντικά και το Sportage να μείνει πολύ πίσω εμπορικά, παρότι υπήρχαν στοιχεία όπως η 7ετής εγγύηση από το εργοστάσιο (η μεγαλύτερη στην αγορά), που θα μπορούσαν να φέρουν το κοινό πίσω στις εκθέσεις της Kia.Για να επιτύχεις όμως σήμερα στην κατηγορία των μικρομεσαίων Crossover, οφείλεις να έχεις μια υπερπλήρη γκάμα εκδόσεων κινητήρων και μετάδοσης. Ας δούμε για παράδειγμα το Nissan Qashqai, το οποίο κυριαρχεί. Έχει κινητήρες βενζίνης turbo χαμηλού κυβισμού (1,2 και 1,6 λίτρα), αλλά και diesel στα 1,5 και 1,6 λίτρα που καίνε λίγο και έχουν πολύ καλή απόδοση. Πολύ σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι εκτός της δικίνητης έκδοσής του, υπάρχει και 4κίνητη έκδοση με τον 1,6 λίτρων diesel κινητήρα.Ας πάμε όμως τώρα στο νέο Kia Sportage, που θα δούμε στη Φρανκφούρτη. Οι πρώτες φωτογραφίες μας δείχνουν ότι το αυτοκίνητο θα έχει όμορφο και φρέσκο design, ενώ έχει αναβαθμιστεί και στο εσωτερικό. Ωστόσο, παρόλη αυτή την ανανέωση, φαίνεται ότι θα απουσιάσουν και πάλι μικρού κυβισμού κινητήρες από τη γκάμα (θα έχει και πάλι τον 1,7 λτ. diesel, αλλά και έναν 1.600άρη turbo με 177 άλογα, ενώ θα υπάρχει και ο ατμοσφαιρικός 1.600άρης). Ίσως πιο ενδιαφέρον εδώ θα ήταν ο καινούργιος 1.000άρης turbo που τον έχει έτοιμο η Hyundai-Kia και που θα μπει στο CeeΆd, όμως προς το παρόν φαίνεται ότι δεν θα τον δούμε στο Sportage.Σε κάθε περίπτωση, το γεγονός είναι ότι η εμπορική αποτυχία του προηγούμενου μοντέλου και η απουσία και πάλι μικρών σε κυβισμό turbo κινητήρων από το νέο, θα δυσκολέψουν το Sportage στην πορεία του. Ιδίως όταν έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό του Qashqai, που πάει «σφαίρα» σε πωλήσεις στην Ελλάδα και την Ευρώπη.Μετά από αυτά όμως, εσείς τι πιστεύετε; Μπορεί το νέο Sportage να γυρίσει στο δρόμο της επιτυχίας και να ανταγωνιστεί το Qashqai; Ή, όπως συνέβη με το τωρινό μοντέλο, κινδυνεύει να ξεχαστεί αφού ξεπεράστηκε από τον ανταγωνισμό;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
DIAGONISMOS N FERA SPORT NEXEN