Η Mercedes ετοιμάζεται για να παρουσιάσει σε λίγες ημέρες τη νέα EQS και στο πλαίσιο αυτό η γερμανική μάρκα προχώρησε στη δημοσιοποίηση των τεχνικών προδιαγραφών της αμιγώς ηλεκτρικής ναυαρχίδας της.
Η ολοκαίνουργια Mercedes EQS είναι ένα από τα μοντέλα που περιμένουμε εδώ και αρκετό καιρό για να κάνουν την εμφάνισή τους. Η ώρα ωστόσο πλησιάζει και όσο κινούμαστε προς τη 15η Απριλίου ολοένα και περισσότερες πληροφορίες φτάνουν στο φως της δημοσιότητας.
Δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες που η Mercedes είχε δείξει το εσωτερικό της ηλεκτρικής ναυαρχίδας και έτσι πλέον προχώρησε στις τεχνικές προδιαγραφές. Όπως λοιπόν γνωστοποίησε η μάρκα με ένα μακροσκελές δελτίο Τύπου, σε πρώτη φάση θα υπάρχουν τουλάχιστον δύο εκδόσεις, οι EQS 450+ και EQS 580 4MATIC + με μία παραλλαγή AMG που αναμένεται να έρθει αργότερα. Η 450+ διαθέτει το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που η Mercedes αποκαλεί «eATS» και στο εν λόγω μοντέλο αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς και προσφέρει 333 ίππους και 568 Nm ροπής. Σε ότι αφορά την 580 4MATIC + θα εξοπλίζεται με δύο μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα για τετρακίνηση) που συνδυαστικά θα προσφέρουν 523 ίππους και 855 Nm ροπής.
Δεν είναι ακόμη σαφές εάν θα υπάρχει μια έκδοση τετρακίνητη έκδοση της 450+ ή πισωκίνητη έκδοση της 580+, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε να το μάθουμε. Η τελική ταχύτητα σε όλα τα μοντέλα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την αυτονομία, η μέγιστη απόδοση θα φτάνει τα 770 χιλιόμετρα (WLTP). Τα πακέτα μπαταριών θα είναι δύο, 90 και 107,8 kWh και πιθανότατα το δεύτερο θα είναι αυτό που θα προσφέρει τη μέγιστη αυτονομία.
Όσον αφορά τη φόρτιση, η EQS μπορεί να φορτιστεί έως και 200 kW σε σταθμούς γρήγορης φόρτισης (DC) και με 15 λεπτά φόρτισης να διανύσει περίπου 300 χιλιόμετρα. Διαθέσιμος θα είναι και ένας προαιρετικός φορτιστής AC 22 kW. Από κει και πέρα άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά που μαθαίνουμε είναι το πολύ χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας του αυτοκινήτου μόλις 0,20 cd, που εκτός από την αύξηση της αυτονομίας βοηθάει και στην ακόμα μεγαλύτερη ησυχία εντός της καμπίνας.
Αυτό μάλιστα, κάτι λέει, αλλά επειδή το κόβω να κοστίζει λίγο περισσότερο από καινούρια μονοκατοικία, λέω να πάρω το σπίτι και να παρκάρω κάνα ντίζελ στο γκαράζ της
Αυτό μάλιστα, κάτι λέει, αλλά επειδή το κόβω να κοστίζει λίγο περισσότερο από καινούρια μονοκατοικία, λέω να πάρω το σπίτι και να παρκάρω κάνα ντίζελ στο γκαράζ της