Εδώ και αρκετό καιρό είχαν αναπτυχθεί φήμες ότι η Audi σχεδιάζει την κατασκευή μιας RS έκδοσης για το e-tron GT, με σκοπό να αποτελέσει το πιο ισχυρό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην γκάμα της. Το RS e-tron GT θα είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα που θα αναπτυχθεί από την Audi Sport και θα λανσαριστεί μαζί με το e-tron GT στα μέσα του επόμενου έτους.
Το RS e-tron GT, όπως είναι λογικό, θα υιοθετήσει πιο επιθετική εμφάνιση με νέο bodykit που θα περιλαμβάνει πιο μυώδεις θόλους και σπορ πίσω διαχύτη που θα προσφέρει μεγαλύτερη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες. Η οροφή αλλά και αρκετά αεροδυναμικά βοηθήματα λέγεται πως θα είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα για να κρατηθεί χαμηλά το βάρος του αυτοκινήτου και να αντισταθμιστεί με το βάρος που προστεθεί από την μεγαλύτερη μπαταρία που θα τοποθετηθεί.
Λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης RS δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο θεωρείται σίγουρο πως το αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ στον πίσω άξονα και άλλο ένα στον μπροστινό με την συνολική ιπποδύναμη να ξεπερνά τα 700 άλογα και το 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε περίπου 3 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα 95 kWh ενώ η Audi θα προσφέρει στο μοντέλο πιο σφικτή ανάρτηση και πιο μικρή απόσταση από το έδαφος.
Όλες οι εκδόσεις του e-tron GT θα μπουν σε παραγωγή στις εγκαταστάσεις της Audi στο Neckarsulm, όπου κατασκευάζεται και το R8.