Το πιθανότερο ο διάδοχος της 458 Italia να εφοδιάζεται με έναν τούρμπο κινητήρα V6. (Στη φωτογραφία η νέα ειδική έκδοση 458 Italia Speciale).
Στα τούρμπο μοτέρ το μέλλον της Ferrari
3.755 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2013)
Φήμες θέλουν την επόμενη γενιά των μοντέλων της Ferrari να γυρίζουν στα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα και θα ξεκινήσουν να τοποθετούνται μετά από τρία χρόνια.
Παρά το γεγονός ότι η Ferrari έχει μια δοκιμασμένη «συνταγή» για τα μηχανικά της σύνολα, η ιταλική εταιρεία έχει στα σχέδιά της μεγάλες αλλαγές, οι οποίες θα ξεκινήσουν από το 2016. Αρκετά δημοσιεύματα στο διαδίκτυο θέλουν η εταιρεία με το… αλογάκι να αφήσει πλέον τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες και να τοποθετεί τούρμπο μοτέρ για πιο… εκρηκτικές επιδόσεις, αλλά ταυτόχρονα περιορισμένη κατανάλωση κι εκπομπές ρύπων CO2.
Το τελευταίο δημιούργημα της Ferrari, εκτός από την ειδική έκδοση 458 Italia Speciale, ήταν η LaFerrari, η οποία φέρει υβριδική τεχνολογία κι αποτελεί το πιο γρήγορο μοντέλο παραγωγής που βγήκε από το εργοστάσιο του Maranello. Η πρώτη απόπειρα για τοποθέτηση υβριδικού συνόλου σε Ferrari είχε επιτυχία, με αποτέλεσμα η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία να προχωρήσει και στο δεύτερο… πείραμα, τοποθετώντας τούρμπο μηχανικά σύνολα. Το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ πιθανό να είναι ένας V8 και αργότερα ένας V6, ο οποίος θα εφοδιάζει το διάδοχο της 458 Italia.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ferrari κατασκευάζει δύο twin-turbo έναν 3λτ. V6 κι έναν 3,8 λτ. V8 με 410 και 530 ίππους αντίστοιχα και τους προορίζει για τη νέα Quattroporte.