ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το 2λιτρο SEAT Ateca 4X2 των 150 ίππων είναι το πρώτο θύμα του πολέμου της Ε.Ε. ενάντια στο diesel.

Το 2λιτρο SEAT Ateca 4X2 των 150 ίππων είναι το πρώτο θύμα του πολέμου της Ε.Ε. ενάντια στο diesel.

Σταματά η διάθεση του Diesel Seat Ateca 4X2 150 PS λόγω NOx

15.112 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2016)

Aρχισαν τα όργανα όπως φαίνεται για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, καθώς οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, στον τομέα του Diesel, με τον οποίο έχουμε ασχοληθεί εκτενώς το τελευταίο διάστημα.

Ο πόλεμος της Ε.Ε. ενάντια στο diesel (διαβάστε εδώ γιατί η Ε.Ε. σκοτώνει το diesel) έχει ήδη ξεκινήσει και πρώτο του θύμα είναι το SEAT Ateca 2.0 TDI με τους 150 ίππους στην δικίνητη έκδοση. Το πρώτο SUV της ισπανικής μάρκας το οποίο βασίζεται στο VW Tiguan και θα λανσαριστεί και στη χώρα μας τον ερχόμενο μήνα (διαβάστε περισσότερα για το νέο SEAT Ateca καθώς και τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις από αυτό), σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής οικονομικής εφημεριδας Frankfurter Allgemeine, δεν πιάνει τις προδιαγραφές ρύπων Euro6. Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως δεν έχει AdBlue, προκειμένου να μειωθούν οι εκπομπές NOx.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το AdBlue είναι ένα διάλυμα μη τοξικό, μη εύφλεκτο, άχρωμο και άοσμο το οποίο ψεκάζεται στο σύστημα εξάτμισης του κινητήρα και προκαλεί μια χημική αντίδραση η οποία διασπά το οξείδιο του αζώτου NOx που παράγεται από τα diesel αυτοκίνητα και το μετατρέπει σε αβλαβείς υδρατμούς και σε άζωτο. Μειώνοντας την ποσότητα οξειδίου του αζώτου NOx που παράγεται από τα αυτοκίνητα, το AdBlue συμβάλλει στη συμμόρφωση των αυτοκινήτων με τα πρότυπα εκπομπών Euro 6. (Διαβάστε εδώ για το AdBlue και τις υπόλοιπες τεχνολογίες που υιοθετούν τα diesel για να είναι λιγότερο ρυπογόνα). Με την τεχνολογία αυτή εξοπλίζονται πάντως τα συγγενικά μοντέλα του SEAT Ateca, VW Tiguan και Skoda Kodiaq.
   
Η λύση αυτή είναι ακριβή ενώ απαιτεί και χώρο για τη δεξαμενή του υγρού, για αυτό και τη συναντάμε στα μεγαλύτερα μοντέλα των εταιρειών. Τα πιο μικρά μοντέλα όπως είναι λογικό δεν ευνοούν τη χρήση του, τόσο λόγω χωροταξικών προβλημάτων όσο και κόστους, με αποτέλεσμα να είναι πιο ρυπογόνα. Για αυτό το λόγο τα μικρά diesel δεν έχουν λαμπρό μέλλον (διαβάστε εδώ περισσότερα για το τέλος του diesel).

Όπως είναι λογικό η παύση της διάθεσης της συγκεκριμένης έκδοσης του Ateca επηρεάζει όσους έχουν ήδη παραγγείλει το συγκεκριμένο μοντέλο με τα δημοσιεύματα να λένε πως η SEAT θα δώσει στους συγκεκριμένους πελάτες είτε την ισχυρότερη έκδοση με τα 190 άλογα με 3.000 ευρώ επιπλέον αντί για 6.000 ευρώ (ουσιαστικά θα τους κάνει έκπτωση 3.000 ευρώ για την ισχυρή έκδοση), είτε τη δυνατότητα λίζινγκ ενός άλλου αυτοκινήτου έως ότου διορθωθεί το πρόβλημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Moto