14 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στη Ferrari ο τίτλος για τον Διεθνή Κινητήρα του 2017
5.883 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2017)
Η Ferrari κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον τίτλο του Καλύτερου Κινητήρα της χρονιάς για το 2017 στον θεσμό International Engine of The Year 2017. Δείτε τους νικητές στις 13 κατηγορίες!
Τα φετινά βραβεία του θεσμού International Engine of The Year φέρνουν στην πρώτη θέση της γενικής κατηγορίας την Ferrari για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Ο κινητήρας με τον οποίο η ιταλική φίρμα απέσπασε αυτή τη διάκριση είναι εκείνος που εξοπλίζει τις 488 GTB και 488 Spider, που δεν είναι άλλος από τον αλουμινένιο V8 biturbo χωρητικότητας 3,9 λτ. με απόδοση 670 ίππων και 760 Nm ροπής (κωδικός: F154).
Επιπλέον, η Ferrari δεν ήταν η μόνη εταιρεία που έκανε το back to back στις νίκες, μιας και οι Ford, Audi και Tesla κράτησαν τα σκήπτρα τους στις κατηγορίες κάτω του 1,0 λτ., μεταξύ 2,0 & 2,5 λτ. και καλύτερου «πράσινου» κινητήρα αντίστοιχα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Επιπλέον, η Ferrari δεν ήταν η μόνη εταιρεία που έκανε το back to back στις νίκες, μιας και οι Ford, Audi και Tesla κράτησαν τα σκήπτρα τους στις κατηγορίες κάτω του 1,0 λτ., μεταξύ 2,0 & 2,5 λτ. και καλύτερου «πράσινου» κινητήρα αντίστοιχα.
Αξίζει να αναφερθεί πως ο θεσμός διεξάγεται από το 1999, μετρώντας στην ουσία 18 χρόνια ζωής, με την κριτική επιτροπή να αποτελείται από 58 δημοσιογράφους ειδικού τύπου από 31 χώρες. Ειδικότερα, οι κριτές καλούνται να βαθμολογήσουν τους κινητήρες της χρονιάς χρήζοντας νικητή σε 13 διαφορετικές κατηγορίες.
Πιο συγκεκριμένα οι νικητές ανά κατηγορία παρουσιάζονται παρακάτω:
Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2017:
Ferrari 3,9 λτ. twin-turbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider)
Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων:
Ferrari 3,9 λτ. twin-turbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider)
Καλύτερος νέος κινητήρας 2017:
Honda 3,5 λτ. bi-turbo V6 υβριδικό βενζίνης-ηλεκτρικό (Acura/Honda NSX)
Κάτω του 1 λτ.
Ford 999 κ.εκ. τρικύλινρο turbo (Ford Fiesta, Fiesta Red/Black, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport, Tourneo Connect/Courier)
Από 1 έως 1,4 λτ.
PSA Peugeot Citroën 1,2 λτ. 3κύλινδρο turbo (Peugeot 208, 308, Citroën C3, DS3, C3 Picasso, C4 Cactus, C4, C4 Picasso/Grand Picasso, DS4)
Από 1,4 έως 1.8 λτ.
BMW 1,5 λτ. 3κύλινδρος, υβριδικό βενζίνης-ηλεκτρικό (BMW i8)
Από 1,8 έως 2 λτ.
Porsche 2 λτ. turbo (Porsche 718 Boxster, 718 Cayman)
Από 2 έως 2,5 λτ.
Audi 2,5 λτ. 5κύλινδρος turbo (Audi RS 3, ΤΤ RS)
Από 2,5 έως 3 λτ.
Porsche 3 λτ. 6κύλινδρος turbo (Porsche 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, 911 Carrera GTS)
Από 3 έως 4 λτ.
Ferrari 3,9 λτ. twin-turbo V8 (Ferrari 488 GTB/Spider)
Πάνω από 4 λτ.
Ferrari 6,3 λτ. V12 (Ferrari F12, Ferrari F12tdf)
«Πράσινος» κινητήρας της χρονιάς:
Tesla αμιγώς ηλεκτρικός (Tesla Model S, Model X)
Καλύτερος ηλεκτρικός κινητήρας:
Tesla αμιγώς ηλεκτρικός (Tesla Model S, Model X)