Κι όμως, το Dodge Challenger της φωτογραφίας χρησιμοποιείται σαν εκπαιδευτικό όχημα σχολής οδηγών στη γειτονική χώρα. Μήπως να το σκεφτόμασταν και στην Ελλάδα;
Προσοχή… νέος οδηγός με Challenger
Το αυτοκίνητο της φωτογραφίας είναι ένα Dodge Challenger του 2012, το οποίο απέκτησε πρόσφατα ένας δάσκαλος οδηγών στη Βουλγαρία. Παραδόξως, το συγκεκριμένο «θηρίο» θα χρησιμοποιηθεί πολύ σύντομα σαν εκπαιδευτικό όχημα στην πρωτεύουσα της Βουλγαρίας, τη Σόφια. Ναι, ναι, καλά διαβάσατε. Κάποιοι Βούλγαροι υποψήφιοι οδηγοί θα χαρούν πολύ. Για να μην πούμε πως προβλέπουμε επισκέψεις αρκετών 18χρονων από τη Βόρεια Ελλάδα προς Σόφια μεριά για να βγάλουν εκεί δίπλωμα.
Το μαύρο Challenger «φοράει» από το εργοστάσιο τον πιο… απλό κινητήρα της σειράς του, τον Pentastar V6 χωρητικότητας 3,6 λίτρων. Παράγει 305 άλογα και 365 Nm ροπής. Ωστόσο το συγκεκριμένο Challenger έχει έναν άσο στο μανίκι του, καθώς έχει τροποποιηθεί ώστε να μπορεί να λειτουργήσει με LPG, ή αλλιώς υγραέριο.
Μπορεί να ακούγεται παράλογο, ωστόσο υπάρχει λογική εξήγηση. Η Βουλγαρία έχει υιοθετήσει σε μεγάλο βαθμό τους κινητήρες διπλού καυσίμου με τη μετατροπή σε υγραέριο ως κύριο καύσιμο, καθώς είναι φθηνότερο και πιο «καθαρό» στην καύση του σε σχέση με την βενζίνη. Δεν ξέρουμε βέβαια κατά πόσο επηρεάζει την απόδοση ή την κατανάλωση του Challenger το σύστημα υγραεριοκίνησης, αν και κρίνοντας από τα εργοστασιακά LPG μοντέλα κάποιων εταιρειών, μια χαρά θα τα πηγαίνει. Υποθέτουμε ωστόσο πως θα έχουν γίνει κάποιες υποστηρικτικές τροποποιήσεις ώστε να μην «χάσει» σε ιπποδύναμη.
Εξωτερικά το Challenger «φοράει» μάσκα από το πιο καινούργιο Challenger, «κρύβοντας» με κομψό τρόπο τα χρόνια του, ενώ το καπό προέρχεται απευθείας από το «δαιμονισμένο» Dodge Demon.
Συνοψίζοντας, μιλάμε για ένα «βασικό» muscle car το οποίο λειτουργεί με υγραέριο και χρησιμοποιείται σαν εκπαιδευτικό όχημα σχολής οδηγών στη Βουλγαρία. Τι ουρές πιστεύεις ότι θα είχε κάποια σχολή οδηγών στην Ελλάδα αν είχε ένα τέτοιο αυτοκίνητο στο στόλο της;