ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στην Ελλάδα έχεις δίπλωμα αλλά δεν ξέρεις να οδηγάς
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην Ελλάδα έχεις δίπλωμα αλλά δεν ξέρεις να οδηγάς

7.187 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2023)

- Οι νέοι οδηγοί παίρνουν δίπλωμα με εξετάσεις «παπαγαλίας» και όχι ουσίας
- Οι ηλικιωμένοι ανανεώνουν το δίπλωμά τους χωρίς εξετάσεις οδήγησης
- Είτε 75 άλογα, είτε 1.000 άλογα έχει ένα αυτοκίνητο, το δίπλωμα είναι το ίδιο
- Δεν υπάρχει μάθημα οδήγησης στο σχολείο για να έχουμε οδηγική παιδεία

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Οι νέοι οδηγοί παίρνουν δίπλωμα με εξετάσεις «παπαγαλίας» και όχι ουσίας

21 θεωρητικά και 25 πρακτικά μαθήματα είναι τα υποχρεωτικά από τον Νόμο για να βγάλεις δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου στη χώρα μας. Για να μάθεις να οδηγάς, όμως, πόσα μαθήματα χρειάζονται πραγματικά; Γιατί άλλο να βγάλεις δίπλωμα οδήγησης, και άλλο να ξέρεις να οδηγάς.
Στην Ελλάδα οι νέοι οδηγοί μαθαίνουν παπαγαλία τη θεωρία, ενώ και στο πρακτικό μέρος εξετάζονται σε «φασόν» δοκιμασίες πάνω στις οποίες προπονούνται τυφλά για να πάρουν το δίπλωμα. Και στο τέλος θα το πάρουν, όμως δεν ξέρουν να οδηγούν, είναι άπειροι, δεν ξέρουν πώς να αντιδράσουν σε ένα κίνδυνο, και για κάποιους προκαλούν άθελά τους συμβάντα στο οδόστρωμα.

Οι ηλικιωμένοι ανανεώνουν το δίπλωμά τους χωρίς εξετάσεις οδήγησης

Μετά από πολλά χρόνια και χιλιόμετρα αυτοί οι «Νικολήδες» οδηγοί που έχουν μάθει εν τω μεταξύ να οδηγούν, θα… γεράσουν. Το Κράτος τότε θα τους ζητήσει ιατρικές εξετάσεις για να ανανεώσουν το δίπλωμά τους, αλλά αληθινά, είναι όλοι οι ηλικιωμένοι σε θέση να οδηγούν; Μήπως κάποιοι νομίζουν ότι έχουν τα ίδια αντανακλαστικά με τότε που ήταν παιδιά και άρα εγκυμονούν κίνδυνοι για τους ίδιους; Προς Θεού, δεν κάνουμε διακρίσεις, μήπως όμως θα ήταν καλό εκτός από τις ιατρικές εξετάσεις να επιβεβαιώνουν τις ικανότητές τους και στην πράξη; Και μάλιστα, χωρίς να πρέπει να πληρώσουν κάποιο χαρτόσημο για να μην έχει η εξέταση εισπρακτικό χαρακτήρα. Η ουσία πάντως είναι πως τώρα, συνεχίζουν να οδηγούν μόνο με το χαρτί των γιατρών…

Είτε 75 άλογα, είτε 1.000 άλογα έχει ένα το αυτοκίνητο, το δίπλωμα είναι το ίδιο

Με το ίδιο δίπλωμα βέβαια, αυτό της κατηγορίας B μπορεί κάποιος να οδηγήσει αυτοκίνητα διαφορετικών διαστάσεων, αυτοκίνητα που σέρνουν τρέιλερ ή ακόμη και αυτοκίνητα με ιπποδύναμη… 1.000+ άλογα! Αυτά όμως τα αυτοκίνητα δεν είναι τα ίδια με αυτό που δώσανε εξετάσεις, αλλά αυτοκίνητα που απαιτούν καλές οδηγικές ικανότητες. Υπάρχει κάποιο τέτοιο δίπλωμα στη χώρα μας ή στην Ευρώπη για αυτές τις περιπτώσεις; Όχι! `Αρα με το ίδιο δίπλωμα οδηγείς το Toyota Aygo των 75 ίππων, και με το ίδιο το Tesla Model S Plaid. Μόνο αν το επιθυμεί κάποιος, επισκέπτεται προς τιμή του κάποια σχολή ασφαλούς οδήγησης.

Δεν υπάρχει μάθημα οδήγησης στο σχολείο για να έχουμε οδηγική παιδεία

Έστω λοιπόν ότι αλλάζουν όλα τα παραπάνω, έστω ότι ο τρόπος απόκτησης της άδειας οδήγησης στη χώρα μας βελτιώνεται. Θα βελτιωθεί και η οδηγική ικανότητα των Ελλήνων οδηγών ή 8 στους 10 θα συνεχίζουν να οδηγούν με το κινητό στο χέρι όπως λένε οι έρευνες; Γιατί άλλο είναι η οδηγική ικανότητα και άλλο η οδηγική παιδεία. Και το τελευταίο δυστυχώς δεν διδάσκεται.

Έτσι, οι ηλικιωμένοι οδηγοί προκαλούν ατυχήματα, οι νέοι βγαίνουν στο δρόμο χωρίς να ξέρουν να… οδηγούν και οδηγοί χωρίς εμπειρία οδηγούν αυτοκίνητα πολλών ίππων. Μήπως πρέπει να αλλάξει κάτι στο τρόπο που δίνονται τα διπλώματα οδήγησης; Τι λες;
 

ford
HLEKTRIKO VS BENZIN