- Από 24.750 ευρώ στην Ελλάδα.
- Φρεσκαρισμένο εξωτερικό και με νέο «πρόσωπο».
- Μεγαλύτερες οθόνες σε πιο οικολογική καμπίνα.
- Βενζίνη, ήπια υβριδικό, υβριδικό και LPG έως 160 άλογα.
Από 24.750 ευρώ στην Ελλάδα
Τις τιμές με τις οποίες θα προσφέρεται στην αγορά της Ελλάδας το ανανεωμένο Renault Captur γνωστοποίησε η ελληνική αντιπροσωπεία στην επίσημη ιστοσελίδα της. Η πρόταση της γαλλικής μάρκας στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV έρχεται σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις, με βενζίνη, ήπια υβριδικό, υβριδικό και υγραέριο, αλλά και αυξημένο κόστος απόκτησης σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο, το οποίο πλησιάζει τις 2.000 ευρώ!
Όπως ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία, το Renault Captur είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από 24.750 ευρώ. Η τιμή αυτή αφορά την εισαγωγική έκδοση Evolution, με τον 1.000άρη TCe κινητήρα βενζίνης σε απόδοση 90 ίππων. Ως εκ τούτου, το φρεσκαρισμένο Captur εκτός από νέα χαρακτηριστικά, τα οποία θα δούμε παρακάτω, υιοθετεί και νέα, αυξημένη τιμή κατά 1.840 ευρώ σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο, το οποίο ξεκινούσε στη χώρα μας από 22.910 ευρώ στην εισαγωγική έκδοση Equilibre (1,0 λτρ. TCe με 90 PS).
Με νέο «πρόσωπο»
Το Captur κατά την ανανέωσή του άλλαξε ραγδαία εμφανισιακά υιοθετώντας νέα φώτα ημέρας LED και ριζικά επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, κάτι που δεν ίσχυσε για το πίσω, όπου οι αλλαγές είναι πιο ήπιες. Τα φώτα έχουν κρατήσει το γνωστό σχήμα «C» αλλά πλέον έχουν διαφορετικά γραφικά. Η Renault ενημέρωσε επίσης το σήμα της στην πίσω πόρτα.
Μεγαλύτερες οθόνες σε πιο οικολογική καμπίνα
Το εσωτερικό ανανεώθηκε με τη σειρά του, λαμβάνοντας μία νέα, μεγαλύτερη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment που φτάνει πλέον τις 10,4 ίντσες. Μεγαλύτερος είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, που έχει διαγώνιο 10,25 ιντσών. Επίσης, η Renault αφαιρεί όλο το δέρμα από το εσωτερικό του μικρού SUV, ενώ απαλλάσσεται και από το χρώμιο, για να κάνει πιο οικολογικό το μοντέλο της.
Βενζίνη, ήπια υβριδικό, υβριδικό και LPG έως 160 άλογα
Στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων, το ανανεωμένο Renault Captur θα προσφέρεται στην Ελλάδα με βενζίνη, ήπια υβριδικό, υβριδικό και υγραέριο. Ο 3κύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου με 90 ίππους και 160 Nm ροπής βρίσκεται στη βάση της γκάμας, συνδυασμένος με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Ο μεγαλύτερος 4κύλινδρος κινητήρας 1,3 λίτρων συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ και έρχεται σε δύο εκδόσεις ισχύος 140 και 160 ίππων. Παρούσα είναι και η full υβριδική επιλογή αποτελούμενη από ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 1,2 kWh, που προσφέρει συνδυαστικά 145 άλογα και 250 Nm ροπής. Την γκάμα των μηχανικών συνόλων συμπληρώνει η έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης/LPG με 3ύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1,0 λίτρου και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Η ισχύς του ανέρχεται στα 100 άλογα και η ροπή στα 160 Νm/170 Nm (βενζίνη/LPG).
Συνέχεια του άρθρου >>>