Το πρώτο Toyota με solid-state μπαταρίες θα έρθει στην αγορά πριν το 2025, ωστόσο, όπως σημειώνουν οι άνθρωποι της φίρμας, το αυτοκίνητο αυτό θα είναι υβριδικό και όχι αμιγώς ηλεκτρικό.
Οι solid-state μπαταρίες (μπαταρίες στέρεας μορφής) είναι ικανές να φορτίζονται ταχύτερα και να προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται αυτή την στιγμή για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και θεωρείται πως η άφιξή τους στην αγορά θα σημάνει την πλήρη επικράτηση των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Σε υβριδικό θα τοποθετηθούν πρώτα οι νέες μπαταρίες
Η Toyota είναι μια από τις πολλές εταιρείες που επενδύει στην ανάπτυξη των solid-state μπαταριών, ωστόσο σύμφωνα με τον επικεφαλής της φίρμας στο κομμάτι της Ηλεκτροκίνησης, Thiebault Paquet, η τεχνολογία αυτή θα ντεμπουτάρει σε ένα υβριδικό μοντέλο και όχι σε ένα 100% ηλεκτρικό.
Από την πλευρά του, ο επικεφαλής του Ινστιτούτου Έρευνας και Ανάπτυξης της Toyota, Gill Pratt, επιβεβαίωσε πως οι νέες μπαταρίες θα συνδυαστούν, αρχικά, με ένα θερμικό κινητήρα και πως το πρώτο αυτοκίνητο που θα κινείται με solid-state μπαταρίες αντί για ιόντων λιθίου θα λανσαριστεί πριν το τέλος του 2025. Αυτό σημαίνει πως μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, θα δούμε την Toyota να παρουσιάζει ένα αυτοκίνητο που θα εξοπλίζεται με solid-state μπαταρίες.
Κοστίζουν πολύ οι μπαταρίες solid-state αυτή την στιγμή
Γιατί όμως η Toyota θα τοποθετήσει τις νέες μπαταρίες πρώτα σε ένα υβριδικό; O Gill Pratt παραδέχτηκε πως κάτι τέτοιο είναι «παράξενο» με την πρώτη ματιά αλλά εξήγησε πως την ίδια στιγμή είναι μια λογική εξέλιξη. Ο Pratt σημείωσε πως, επειδή οι μπαταρίες solid-state είναι μια καινούρια τεχνολογία, τα ηλεκτρικά που θα εξοπλίζονταν με αυτές θα γινόντουσαν ακόμη πιο ακριβά από όσο είναι σήμερα τα ηλεκτρικά με μπαταρίες ιόντων λιθίου. Οι τιμές των καινούριων μπαταριών αναμένεται, πάντως, να μειωθούν τα επόμενα χρόνια σε μεγάλο βαθμό.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Θα δοκιμάσει στα υβριδικά τη νέα τεχνολογία
Η Toyota λοιπόν αποφάσισε να τοποθετήσει τις μπαταρίες στερεάς μορφής πρώτα σε υβριδικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν μικρές μπαταρίες, ωστόσο το κόστος αγοράς να παραμείνει χαμηλά. Η μάρκα θεωρεί επίσης πως με αυτόν τον τρόπο θα δοκιμάσει τη νέα αυτή τεχνολογία και πως θα είναι έτοιμη να τοποθετήσει τις μπαταρίες αυτές σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, όταν οι τιμές για την κατασκευή αυτών των μπαταριών μειωθούν.
Νέα εποχή για την Toyota!
- Σε υβριδικό θα τοποθετηθούν πρώτα οι νέες μπαταρίες για να δοκιμαστούν
- Κοστίζουν πολύ οι μπαταρίες solid-state αυτή την στιγμή
- Οι νέες μπαταρίες θα μπουν σε ηλεκτρικό όταν «πέσει» το κόστος κατασκευής τους
Λέτε οι solid-state μπαταρίες να γίνουν η ταφόπλακα των κινητήρων εσωτερικής καύσης;