ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το βασικό πρόβλημα είναι το κόστος αγοράς της μπαταρίας, το οποίο όπως είναι φυσικό θα μεταφερθεί στο αυτοκίνητο και τον καταναλωτή.

Από το 2015 έως το 2016, η Audi δημιούργησε λιγότερες από 100 μονάδες του R8 e-tron.

Στην αναμονή για το νέο R8 e-tron η Audi

1.599 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2019)

Τη βελτίωση της τεχνολογίας των μπαταριών περιμένουν οι άνθρωποι της Audi για να κατασκευάσουν το νέο R8 e-tron.

Τα δημοσιεύματα που θέλουν την Audi να παρουσιάζει το νέο R8 e-tron μέχρι το 2022 είναι κάτι παραπάνω από πολλά, ωστόσο οι άνθρωποι της γερμανικής μάρκας αν και επιβεβαιώνουν την πρόθεσή τους να κατασκευάσουν το μοντέλο, φαίνεται πως κρατούν στάση αναμονής για ένα μόνο θέμα.
 
Συγκεκριμένα, αυτό που απασχολεί τα στελέχη της Audi είναι η εξέλιξη που θα έχει ο κλάδος των μπαταριών. Μάλιστα σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της μάρκας σε διεθνή μέσα έκαναν λόγω πως «όταν η τεχνολογία μπαταριών φτάσει στο σημείο όπου θα μπορούμε να κάνουμε ένα supercar τότε θα ήταν κάτι που καλό».
 
Το βασικό πρόβλημα είναι το κόστος αγοράς της μπαταρίας, το οποίο όπως είναι φυσικό θα μεταφερθεί στο αυτοκίνητο και τον καταναλωτή. Μάλιστα το 2017 ο ανώτερος αντιπρόεδρος έρευνας και ανάπτυξης της Audi, Dr. Peter Mertens είχε πει σε δηλώσεις του πως η εταιρεία αγόραζε μπαταρίες στα 114 δολάρια ανά kWh για να εξοπλίσει το e-tron SUV.
 
Βέβαια αξίζει να σημειωθεί πως από τότε μέχρι τώρα η τιμή έχει μειωθεί στα 100 δολάρια ανά kWh, ωστόσο αν αναλογιστεί κανείς πως η μπαταρία που τροφοδοτούσε το αρχικό R8 e-tron ήταν 92 kWh τότε αυτό σημαίνει πως το κόστος της θα έφτανε περίπου τις 9.200 δολάρια (8.215 ευρώ).  
 
Τέλος να θυμίσουμε πως από το 2015 έως το 2016, η Audi δημιούργησε λιγότερες από 100 μονάδες του R8 e-tron, το οποίο χάρη σε ένα ζεύγος ηλεκτρικών κινητήρων στον πίσω άξονα, έφτανε τους 462 ίππους και τα 921 Nm ροπής.

Hyundai
FIAT DOBLO CARGO