Το ανανεωμένο Renault θα παρουσιαστεί επίσημα στις 18 Απριλίου, θα υιοθετήσει νέο σχεδιασμό στον πρόβολό του και θα τροφοδοτείται από νέα γκάμα κινητήρων.
Στις 18 Απριλίου θα γίνει το επίσημο ντεμπούτο του ανανεωμένου Renault Clio, σύμφωνα με νέα γαλλικά δημοσιεύματα. Θυμίζουμε πως το ανανεωμένο Clio «συνελήφθη» να συμμετέχει σε γύρισμα για διαφημιστικούς σκοπούς στην Βαλένθια της Ισπανίας πριν από λίγες εβδομάδες (δείτε τις εικόνες παραπάνω).
Σημαντικά αλλαγμένο μπροστά, φρεσκαρισμένη η καμπίνα
Αμέσως γίνεται αντιληπτό, πως το Clio θα διαφοροποιηθεί σημαντικά στο μπροστινό του μέρος, αφού τα φώτα θα είναι ανασχεδιασμένα και θα χάσουν το χαρακτηριστικό «δάκρυ». Στην θέση του θα βρίσκονται δύο μεγάλα φώτα LED, τα οποία θα κάνουν πιο επιβλητικό τον εκπρόσωπο της Renault στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης. Μεγαλύτερη θα είναι η γρίλια, ο προφυλακτήρας θα έχει νέα σχεδίαση ενώ το Clio θα λάβει και το νέο έμβλημα της Renault. Μικρότερη έκταση θα έχουν οι αλλαγές στο πίσω μέρος, με το Clio να λαμβάνει νέας σχεδίασης φώτα και διαφορετικό προφυλακτήρα.
Οι πληροφορίες που έχουμε από πηγές κοντά στο στρατόπεδο της Renault αναφέρουν πως και η καμπίνα θα φρεσκαριστεί αρκετά. Πιθανότατα θα δούμε ένα νέο τιμόνι, έναν επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων νέας γενιάς της μάρκας αλλά και νέες επενδύσεις με πιο απαλά στην αφή υλικά.
Τούρμπο έως 115 άλογα, σε diesel αλλά και υβριδικό
Όσον αφορά στους κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.000αρης των 65 ίππων ίσως σταματήσει να προσφέρεται σε κάποιες αγορές, όπως και ο 1.300άρης turbo των 140 ίππων (έχει σταματήσει ήδη στην Ελλάδα).Επίσης, το X-Tronic αυτόματο κιβώτιο θα αντικατασταθεί από το EDC αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Ο 1.000άρης turbo των 90 και 115 ίππων θα συνεχίζει να βρίσκεται στην γκάμα, όπως η έκδοση διπλού καυσίμου (LPG), όπως και ο 1,5 λίτρων Blue dCi για όσους λατρεύουν το diesel. Φυσικά, το ανανεωμένο Clio θα διατεθεί και σε υβριδική έκδοση, με τις φήμες να κάνουν λόγο πως θα γίνει ακόμη πιο οικονομικό σε κατανάλωση.
Η πιο ριζική ανανέωση στην ιστορία του Clio!
- Σημαντικά αλλαγμένο μπροστά, φρεσκαρισμένη η καμπίνα
- Τούρμπο έως 115 άλογα, σε diesel αλλά και υβριδικό
Σας αρέσει η νέα του σχεδίαση; Είναι καλύτερη από αυτή του Peugeot 208 και του Toyota Yaris;