ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στην ανακοίνωση πως το νέο Nissan LΕΑF NISMO στο τέλος του Ιουλίου θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του προχώρησε η εταιρεία.

Από την πατρίδα του, την Ιαπωνία, θα ξεκινήσει το ταξίδι του προς τις παγκόσμιες αγορές το νέο Nissan LΕΑF NISMO.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές σε σχέση με το νέο Leaf είναι ελάχιστες.

Στις αγορές το Nissan LΕΑF NISMO

3.387 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2018)

Στην ανακοίνωση πως το νέο Nissan LΕΑF NISMO στο τέλος του Ιουλίου θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του προχώρησε η εταιρεία. Δείτε περισσότερα.

Από την πατρίδα του, την Ιαπωνία, θα ξεκινήσει το ταξίδι του προς τις παγκόσμιες αγορές το νέο Nissan LΕΑF NISMO, το οποίο θα πλαισιώσει το νέο LΕΑF που είναι ήδη διαθέσιμο. Με ανακοίνωσή της η εταιρεία γνωστοποίησε πως το ηλεκτρικό μοντέλο από την 31η Ιουλίου θα μπορεί να αγοραστεί από το ιαπωνικό κοινό, χωρίς ωστόσο να προχωρά σε περισσότερες λεπτομέρειες για τις άλλες παγκόσμιες αγορές.
 
«Το Nissan LEAF NISMO θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ιαπωνίας στις 31 Ιουλίου συνδυάζοντας για πρώτη φορά τον ενθουσιασμό και τις προηγμένες τεχνολογίες του ηλεκτρικού αυτοκινήτου με τις καλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, με την σπορ εικόνα και τις επιδόσεις της σειράς αυτοκινήτων NISMO», αναφέρει μεταξύ άλλων η Nissan.
Σύμφωνα με την φίρμα, οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν καλύτερη επιτάχυνση και καλύτερες ρεπρίζ σε όλες τις ταχύτητες, μέσω ενός επαναχαρτογραφημένου εγκεφάλου με βελτιώσεις στο πρόγραμμα, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το μοντέλο θα πατά σε 18άρες ζάντες.
 
Σε ότι αφορά το εξωτερικό μέρος οι αλλαγές περιλαμβάνουν ένα μπροστινό προφυλακτήρα με ενσωματωμένο σπόιλερ, ενώ φιλοξενεί και μεγαλύτερα LED φώτα ημέρας τα οποία έχουν οριζόντια θέση. Στο πλαϊνό μέρος βλέπουμε ότι  διαθέτει νέες ζάντες αλουμινίου, αλλά και ελαφρώς χαμηλωμένο ύψος οδήγησης, ως αποτέλεσμα της εφαρμογής μιας διαφορετικής ρύθμισης στο σύστημα ανάρτησης.
 
Στο οπίσθιο μέρος, η κόκκινη λεπτομέρεια που βρίσκεται στον αεροδυναμικό διαχύτη δίνει ένα πιο επιθετικό ύφος στο αυτοκίνητο, ενώ στη μέση έχει τοποθετηθεί το φως ομίχλης, όντας ένα χαρακτηριστικό που βρίσκουμε στα μονοθέσια της Formula 1. Στο εσωτερικό οι αλλαγές σε σχέση με το απλό Leaf είναι ελάχιστες, με τις κόκκινες λεπτομέρειες να έχουν κάνει την εμφάνισή τους γύρο από τους αεραγωγούς, τις ταπετσαρίες των καθισμάτων, στα πλαϊνά των θυρών αλλά και στο τιμόνι.
 
Τέλος στον τομέα της απόδοσης δεν αναφέρεται κάποια αλλαγή τόσο στην μπαταρία (40 kWh) όσο και στον ηλεκτροκινητήρα, με την κατάσταση να μένει αναλλοίωτη σε σχέση με το απλό LEAF που σημαίνει πως το μοντέλο θα έχει την ισχύ 150 ίππων και ροπή της τάξης των 320 Nm.

FORD
Leapmotor