Αύξηση 3% είδε στις πωλήσεις της το 2021 η Dacia και παρόλο το γεγονός πως το Sandero αποδείχτηκε το best-seller μοντέλο της, το ηλεκτρικό Spring ήταν αυτό που έκλεψε την παράσταση!
Σε μία αγορά που βασανίστηκε σε μεγάλο βαθμό από τις ελλείψεις στα μικροτσίπ, η Dacia κατάφερε να σημειώσει αύξηση πωλήσεων, ολοκληρώνοντας με θετικό πρόσημο μία δύσκολη χρονιά - για κάθε εταιρεία ανεξαρτήτου κλάδου που δραστηριοποιείται - όπως ήταν το 2021.
Μιλώντας με αριθμούς, η ρουμανική φίρμα του Ομίλου Renault «έκλεισε» το περασμένο έτος με αύξηση πωλήσεων 3%, παραδίδοντας συνολικά παγκοσμίως 537.095 αυτοκίνητα. Στην πρώτη θέση βρέθηκε το Sandero με 226.825 μονάδες, το οποίο ακολουθήθηκε από το Duster με 186.001. Σημαντική συνεισφορά στην ανοδική πορεία της Dacia έπαιξε το αμιγώς ηλεκτρικό Spring με 27.876 μονάδες, ενώ το Logan ακολούθησε πουλώντας 27.136 αυτοκίνητα. Από κει και πέρα στις πιο πίσω θέσεις βρίσκουμε τα Dokker και Lodgy.
Το Spring έχει προσεγγίσει τις 46.000 παραγγελίες
Παρότι τα Sandero και Duster κυριάρχησαν στις πωλήσεις της Dacia, εντύπωση προκαλεί η πορεία του ηλεκτρικού Spring, το οποίο τέθηκε προς πώληση σε επιλεγμένες αγορές και μάλιστα από τον Μάρτιο και μετά, ενώ από τότε μέχρι σήμερα υπάρχουν συνολικά 46.000 παραγγελίες, σύμφωνα με την Dacia.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Η χαμηλή τιμή το «όπλο» και του ηλεκτρικού Spring
Όπως όλα τα μοντέλα της Dacia έτσι και το Spring έχει ως βασικό πλεονέκτημα το χαμηλό κόστος απόκτησης που ξεκινάει από τις 17.000 ευρώ, ενώ η αυτονομία του όπως υπογραμμίζει η εταιρεία ανέρχεται σε 230 χιλιόμετρα. Από κει και πέρα η μάρκα ενημερώνει πως το 90% όσων επέλεξαν το Spring στράφηκαν στο εξοπλιστικό επίπεδο Comfort Plus, το 70% των Sandero πωλήθηκαν ως μοντέλα Stepway, ενώ το 60% των πελατών Duster επέλεξαν την έκδοση Prestige.
Προς τη δόξα τραβά η Dacia.
-Δεν την άγγιξε η κρίση των μικροτσίπ και είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται!
-Best-seller για το 2021 το Sandero, ακολουθεί το Duster.
-Το ηλεκτρικό Spring ήταν αυτό που έκλεψε την «παράσταση» με 28.000 πωλήσεις και 46.000 παραγγελίες από τον Μάρτιο!
Θα μπορέσει το 2022 η Dacia να «γράψει» ακόμη περισσότερες πωλήσεις;