Στο εργοστάσιο που διατηρεί η Mazda στη Salamanca, στην περιοχή του Guanajuato του Μεξικό, θα κατασκευάζονται όλα τα νέα CX-30 σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Οι εγκαταστάσεις αυτές αποτελούν το πρώτο σημείο κατασκευής αυτοκινήτων της μάρκας που βρίσκονται εκτός Ιαπωνίας. Το Μεξικό επιλέχθηκε γιατί η χώρα διατηρεί εμπορικές σχέσεις με παραπάνω από 45 χώρες και γιατί είναι ένα σημείο που μπορεί εύκολα να εξυπηρετήσει την αποστολή αυτοκινήτων τόσο στην αμερικανική ήπειρο όσο και στην Ευρώπη. Η απόφαση αυτή δεν προκαλεί ιδιαίτερες αντιδράσεις, αφού στο ίδιο εργοστάσιο κατασκευάζεται το νέας γενιάς Μazda3 που βασίζεται άλλωστε και στην ίδια πλατφόρμα.
Το CX-30 βασίζεται σε μία εξελιγμένη μορφή της αρχιτεκτονικής Skyactiv-Vehicle της Mazda. Οι διαστάσεις του μετρούνται σε 4.395 χιλιοστά μήκος, 1.795 πλάτος, 1.540 χλστ. ύψος και μεταξόνιο 2.655 χιλιοστά, γεγονός που καθιστά σημαντικά μακρύτερο και ελαφρώς πλατύτερο από το CX-3. Η εταιρεία υπόσχεται ότι οι επιβάτες θα επωφελούνται από μεγαλύτερους χώρους και άνεση σε σχέση με το CX-3 και θα φτάνουν σχεδόν αυτούς του μεγαλύτερου CX-5. O χώρος αποσκευών μετράται στα 430 λίτρα.
Το CX-30 θα δανειστεί την ίδια παλέτα μηχανικών συνόλων που συναντάμε και στη πρόταση της εταιρείας στα μικρομεσαία. Ο 2λιτρος SkyActiv-G αποδίδει 122 άλογα και 213 Νm ροπής ενώ ο SkyActiv-X αναμένεται και εδώ να αποδίδει 180 άλογα και 224 Νm ροπής. Και οι δύο αυτοί κινητήρες βενζίνης θα επωφελούνται από το M Hybrid ήπια υβριδικό σύστημα των 24 Boλτ. Στο diesel, η μόνη επιλογή είναι ο 1.800άρης SkyActiv-D αποδίδει 116 άλογα και 270 Nm ροπής. Όλες οι επιλογές θα συνδυάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με αυτόματη μετάδοση ενώ προαιρετικό θα είναι το i-Activ σύστημα τετρακίνησης.