ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα σχέδια της νέας Lancia Ypsilon είναι ανεπίσημα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα σχέδια της νέας Lancia Ypsilon είναι ανεπίσημα.

Στους δρόμους για δοκιμές η νέα Lancia Ypsilon

9.702 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2023)

- Στους δρόμους τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα.
- Με σχεδιαστικά στοιχεία από το concept Pu+Ra HPE.
- Δύο οθόνες στο εσωτερικό και μία ιδιαίτερη κυκλική πλατφόρμα.
- Με κινητήρα βενζίνης αλλά και ηλεκτρική.

Στους δρόμους τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα

Η νέα Lancia Ypsilon είναι το αυτοκίνητο με το οποίο θα ξεκινήσει η αναγέννηση της ιταλικής μάρκας. Τα καμουφλαρισμένα δοκιμαστικά πρωτότυπα έχουν ήδη εντοπιστεί στους δημόσιους δρόμους, με αποτέλεσμα οι πρώτες πληροφορίες να έρχονται δειλά-δειλά στη δημοσιότητα. 

 

Με σχεδιαστικά στοιχεία από το concept Pu+Ra HPE

Όπως προαναφέραμε η εξωτερική σχεδίαση της νέας Ypsilon θα πάρει πολλά στοιχεία από το concept Lancia Pu+Ra HPE. Σύμφωνα με τις εικόνες από τα δοκιμαστικά πρωτότυπα, τα φώτα ημέρας στο μπροστά μέρος φαίνεται πως θα διαιρούνται σε τρία κομμάτια, ενώ στο πίσω μέρος θα υπάρχουν κυκλικά φώτα. Επίσης, η νέα Ypsilon θα έχει στοιχεία από τα... ξαδέρφια της του ομίλου Stellantis, όπως το Peugeot 208 και το Opel Corsa όσον αφορά τις αναλογίες, με παρόμοιο αποτύπωμα κάτι στο οποίο θα συμβάλει και η χρήση της πλατφόρμας CMP.

Δύο οθόνες στο εσωτερικό και μία ιδιαίτερη κυκλική πλατφόρμα

Στο εσωτερικό, δύο μεγάλες οθόνες έκαναν την εμφάνισή τους στα δοκιμαστικά πρωτότυπα, ενώ κάτω από την κεντρική οθόνη αφής υπάρχει μια μικρή κυκλική πλατφόρμα, που φαίνεται να περιλαμβάνει ένα ασύρματο pad φόρτισης. Θυμίζουμε πως στην πρώτη teaser εικόνα της εταιρείας παρουσιάστηκε το ίδιο μέρος της καμπίνας, της ειδικής έκδοσης Edizione Limitata Cassina για την ηλεκτρική Ypsilon, όπου ήταν φινιρισμένο με δέρμα υψηλής ποιότητας και ανάγλυφο το λογότυπο της ειδικής έκδοσης Cassina.

Με κινητήρα βενζίνης αλλά και ηλεκτρική

Έχοντας τις ίδιες βάσεις με τα Peugeot 208 και Opel Corsa, η νέα Lancia Ypsilon θα είναι διαθέσιμη τόσο με επιλογές βενζίνης όσο και με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Στην χωρίς ρύπους κορυφαία έκδοση, η Ypsilon πιθανότατα θα εξοπλίζεται με μπαταρία 51 kWh και θα έχει αυτονομία έως 400 χιλιόμετρα. Από κει και πέρα, οι εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, πιθανότατα θα δανειστούν σύνολα από τα 208 και Corsa.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
FORD TRANSIT EURONCAP