ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Όταν μιλάμε για τα πιο άγρια hot hatch, το Renault Megane RS Trophy και το Honda Civic Type R είναι τα δύο ονόματα που ξεχωρίζουν.

Στρίβουν δίχως αύριο! RS Trophy ή Type R;

5.120 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2018)

Τα 2 προσθιοκίνητα hot hatch που στρίβουν δίχως αύριο. Renault ή Honda; Megane ή Civic; RS Trophy ή Type R;

Όταν μιλάμε για τα πιο άγρια hot hatch, το Renault Megane RS Trophy και το Honda Civic Type R είναι τα δύο ονόματα που ξεχωρίζουν. Και άλλα μοντέλα έχουν την ισχύ και τις επιδόσεις όμως αυτά τα δύο είναι τα πιο άγρια και ωμά στο δρόμο. Ποιό όμως προτιμάτε;
 
Η Renault έχει ακολουθήσει μία απλή τακτική στο Megane RS που έχει δημιουργήσει ένα φανατικό κοινό γύρω από το μοντέλο. Το Megane RS είναι πάντα το αυτοκίνητο που στρίβει καλύτερα απ`ότι άλλο κινείται στην κατηγορία, ή και πάνω από αυτή. Και αυτή τη φορά, η τρίτη γενιά RS δεν απογοητεύει. Μπορεί στα χαρτιά η ανάρτηση του Megane να ακούγεται απλή, με γόνατα εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω, όμως χάρη στην τετραδιεύθυνση, με τον πίσω άξονα να στρίβει αντίθετα από τον εμπρός μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και στο στήσιμο του αυτοκινήτου, η εμπειρία παραμένει άπιαστη.
 
Η Renault γνωρίζοντας το φανατικό κοινό του Megane RS, στην έκδοση Trophy δεν διστάζει να τοποθετήσει εκτός από ένα ιδιαίτερα επιθετικό μπλοκέ διαφορικό, και την πιο ξερή, σφιχτή και ακατάλληλη για κάθε άλλη χρήση εκτός από σπορ οδήγηση ανάρτηση που μπορεί να φορέσει ένα μικρομεσαίο μοντέλο. Ακούγεται σαν μειονέκτημα, και είναι, αν σκοπεύεις να κάνεις το RS βόλτα για φιγούρα, τη στιγμή που είναι φτιαγμένο για να στρίβει. Και αυτό, να στρίβει, το κάνει καλά. Πολύ καλά. Πάρα πολύ καλά. Αρκεί να το μάθεις και να το εμπιστευτείς. Το RS δεν είναι εύκολο αυτοκίνητο, είναι όμως απόλυτο.
 
Και πάνω που νομίζεις ότι οι Γάλλοι έχουν τους Ιάπωνες στο τσεπάκι, το Type R κάνει τα δικά του. Έχει περισσότερη δύναμη, από 2 λίτρα αντί για 1,8 και 320 άλογα αντί για 300, είναι πιο εύκολο, πιο ανθρώπινο, πιο προσιτό. Στην οδήγηση, όχι στην απόκτηση.
 
Οι Ιάπωνες διορθώνουν όλα όσα οι Γάλλοι έχουν αμελήσει, όπως τη θέση οδήγησης και την εργονομία, δίνουν μια πιο ολοκληρωμένη νότα στο εσωτερικό που κάνει το Type R πιο μεστό, πιο ώριμο, πιο καλοφτιαγμένο. Επίσης πιο γρήγορο, με καλύτερο ήχο και σαφώς καλύτερο κιβώτιο στο χειροκίνητο τουλάχιστον.
 
Είναι καλύτερο το Type R; Πιθανώς για πολλούς ναι. Όμως το RS Trophy είναι όπλο. Είναι ότι πιο κοντά σε αυτοκίνητο αγώνων μπορείς να αγοράσεις. Με τις ατέλειές του αλλά και με εκρηκτικό χαρακτήρα. Ποιό προτιμάτε όμως εσείς; Το Megane ή το Civic; Γιατί;

ford
VW