Ο ήχος του 2λίτρου TSI του Golf R δεν ήταν αρκετός για τον ιδιοκτήτη και έτσι αποφάσισε να απευθυνθεί στην Innovative Motorsports για βάλει στο μηχανοστάσιο έναν 5κύλινδρο TFSI από Audi RS 3.
Δεν του ήταν αρκετός ο ήχος του 4κύλινδρου TSI
Όταν η Volkswagen είχε αρχίσει να δουλεύει πάνω στο νέο Golf R Mk8, οι άνθρωποι της εταιρείας ρώτησαν την Audi εάν θα μπορούσαν να δανειστούν τον 2,5 λίτρων κινητήρα-καμάρι της premium μάρκας, ωστόσο η απάντησή τους ήταν αρνητική.
Όποιος κάτοχος Golf R ωστόσο επιθυμεί με σθένος να βάλει τον 5κύλινδρο της Audi κάτω από το καπό του Volkswagen, μπορεί να απευθυνθεί στην Innovative Motorsports, μια εταιρεία που ειδικεύεται σε αυτή ακριβώς τη μετατροπή. Αυτό έκανε και ο Kavin που θα δείτε στο video με τον ίδιο να δηλώνει για το Golf R Μk7 που έχει στην κατοχή του: «Δεν ήθελα να το βελτιώσω αλλά το ένα πράγμα έφερε το άλλο. Έκανα πολλά αλλά τελικά ο ήχος του τετρακύλινδρου TSI δεν ήταν αρκετός για μένα».
Δεν πέφτει κάτω από 15.000 δολάρια το κόστος της μετατροπής
Ποιο είναι όμως το κόστος; Σύμφωνα με τον Kavin, αυτό εξαρτάται από τα λεφτά που μπορείς να ξοδέψεις και τον στόχο που έχεις βάλει αλλά πρέπει να υπολογίζεις από 15.000 έως 80.000 δολάρια. Ο ίδιος αναφέρει πως κατάφερε να εξοικονομήσει αρκετά χρήματα πουλώντας το εργοστασιακό μοτέρ του Golf και τη μετάδοση του αυτοκινήτου.
Εργαλείο το Golfάκι!
- Δεν του ήταν αρκετός ο ήχος του 4κύλινδρου TSI
- Οι εργασίες διήρκησαν 5 εβδομάδες
- Δεν υπήρχαν απρόοπτα λόγω της κοινής τους πλατφόρμας
- Δεν πέφτει κάτω από 15.000 δολάρια το κόστος της μετατροπής
Εσύ τι μοτέρ θα έβαζες στο αμάξι σου εάν είχες την οικονομική δυνατότητα;