Ford Mustang Mach-E Vs Volkswagen ID.4 GTX: Αξιολόγηση σε 10 τομείς
42.675 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2023)
2 Φωτογραφίες »
Στιβαρή και ποιοτική στον ανοιχτό δρόμο, η Mustang Mach-E με τα άφθονα συστήματα υποβοήθησης είναι αυτοκίνητο που θα σε βγάζει ασπροπρόσωπο σε ένα μακρινό ταξίδι.
Ford Mustang Mach-E Vs Volkswagen ID.4 GTX: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, value for money και πολλά άλλα.
Οδική συμπεριφορά: Ηλεκτρικό και fun to drive; Ναι, γίνεται
Με βάρος που ξεπερνά τους 2 τόνους και αναπόφευκτα σφιχτό set-up ανάρτησης τα δύο ηλεκτρικά θεωρητικά ξεκινούν με disadvantage ως προς την προσφερόμενη άνεση. Στην πράξη το feedback που πήραμε ήταν διαφορετικό για τα δεδομένα της κατηγορίας τουλάχιστον, καθώς αμφότερα παρουσιάζονται ικανοποιητικά στις κακοτεχνίες της πόλης, ευχάριστα και με ποιοτική κύλιση σε ένα μακρινό ταξίδι.
Από εκεί και πέρα, το καθένα βγάζει μια fun to drive αίσθηση με τον τρόπο του. Στην περίπτωση της πισωκίνητης Mach-E το σύστημα διεύθυνσης θα μεταφέρει άμεσα και με ακρίβεια της εντολές ενώ κινείσαι σε πιο γρήγορους ρυθμούς, με τα ηλεκτρονικά και τα ανθεκτικά φρένα (36,7 μ.) να σε... επαναφέρουν στην τάξη όταν πας να ξεφύγεις.
Διαφορετικού τύπου ευχαρίστηση δίνει το ID.4 GTX. Η 4κίνηση συνεπικουρείται από άλλα συστήματα ελέγχου και διαχείρισης όπως το VDM (Vehicle Dynamics Manager). Αυτή η κεντρική μονάδα αποτελείται από αισθητήρες που ελέγχουν την κάθε κίνηση του αυτοκινήτου, με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS+ να διατηρεί το όχημα στην ιδανική τροχιά, ακόμη και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.
Από εκεί και πέρα, το καθένα βγάζει μια fun to drive αίσθηση με τον τρόπο του. Στην περίπτωση της πισωκίνητης Mach-E το σύστημα διεύθυνσης θα μεταφέρει άμεσα και με ακρίβεια της εντολές ενώ κινείσαι σε πιο γρήγορους ρυθμούς, με τα ηλεκτρονικά και τα ανθεκτικά φρένα (36,7 μ.) να σε... επαναφέρουν στην τάξη όταν πας να ξεφύγεις.
Διαφορετικού τύπου ευχαρίστηση δίνει το ID.4 GTX. Η 4κίνηση συνεπικουρείται από άλλα συστήματα ελέγχου και διαχείρισης όπως το VDM (Vehicle Dynamics Manager). Αυτή η κεντρική μονάδα αποτελείται από αισθητήρες που ελέγχουν την κάθε κίνηση του αυτοκινήτου, με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS+ να διατηρεί το όχημα στην ιδανική τροχιά, ακόμη και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.
Σημερινή τιμή |
60.996 ευρώ: Ford Mustang Mach-e 294 PS RWD 98 kWh |
53.200 ευρώ: Volkswagen Id.4 299 PS GTX |
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Mustang Mach-E | Volkswagen ID.4 GTX | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 8 | 2 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | PREMIUM | GTX | ||||
Τιμή | ||||||
Αξιολογήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Κατανάλωση-ρύποι | 9 | 9 | ||||
Ενεργητική Ασφάλεια-Φρένα | 10 | 10 | ||||
Παθητική Ασφάλεια | 10 | 10 | ||||
Value For Money | 5 | 5 | ||||
Αξιοπιστία- Συχνότητα βλαβών | 9 | 9 | ||||
Κινητήρας-επιδόσεις | 9 | 10 | ||||
Εικόνα-Ποιότητα-Τεχνολογία | 10 | 9 | ||||
Ανεση-Χώροι-Πρακτικότητα | 9 | 9 | ||||
Μεταπωλητική Αξία | 10 | 9 | ||||
Τελική Βαθμολογία | 176 | 175 | ||||
Οδική Συμπεριφορά | 9 | 9 | ||||
Αισθηση πολυτέλειας | 80% | 80% |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Ford Mustang Mach-E Vs Volkswagen ID.4 GTX |
Σελίδα 3 | Ford Mustang Mach-E Vs Volkswagen ID.4 GTX: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Ford Mustang Mach-E και Volkswagen ID.4 GTX |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Ford Mustang Mach-E Vs Volkswagen ID.4 GTX: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |