Φυσικά η Supra που βλέπετε στο βίντεο απέχει πολύ από τα αντίστοιχα εργοστασιακά μοντέλα. Το μοντέλο έχει δεχτεί μία σειρά από αναβαθμίσεις που τη φέρουν σε θέση να μετράει 2.033 ίππους και 1.766 Nm ροπής στους τροχούς. Μάλιστα μην πιστεύεται πως αυτή είναι η ισχύς του κινητήρα, καθώς από τους υπεύθυνους υποστηρίζεται πως από το μοτέρ στους τροχούς υπάρχει απώλεια ισχύος που φτάνει το 15%.
Αυτός είναι και ο λόγος πως η συνολική δύναμη του ιαπωνικού «πύραυλου» ανέρχεται σε 2.390 άλογα και 2.081 Nm ροπής.
Για τις αναβαθμίσεις δεν υπάρχει λεπτομερή πληροφόρηση. Γίνεται όμως γνωστό πως η Supra διαθέτει έναν 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων 2JZ με σιδερένιο μπλοκ από την EKanooRacing που συνδυάζεται με ένα PPG σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει το σύστημα διαχείρισης κινητήρα M150 της Motec και έναν αναβαθμισμένο υπερσυμπιεστή Precision.
Δείτε την Toyota Supra στο παρακάτω βίντεο το οποίο σίγουρα θα σας αφήσει ικανοποιημένους.
...πάρα πού όμορφο δίχως υπερβολές, εξωτερικές εκτός της αεροτομής μπορούσε να μπει μικρότερη... το ταμπλό μέσα όμορφο, κ.τ.λ. κατά τα άλλα όχημα βόλτας άσχετα της ιπποδύναμης του...
Με σεβασμό προς το άρθρο σας, θεωρώ ότι η συγκεκριμένη ιπποδύναμη είναι λίγο «ακαδημαϊκη». Ναι μεν δυναμομετρημενη (πραγματική) αλλά είναι σαν τα οχήματα / ειδικές κατασκευές, drag race cars επιτάχυνσης. Αγώνας, κόντρα, κ «βουρ» για το συνεργείο. Κατά πόσο έχει την αντοχή το κιβώτιο για μια διαδρομή Μαρούσι - Γλυφάδα, σταμάτα - ξεκίνα, μάλλον απίθανο.
...πάρα πού όμορφο δίχως υπερβολές, εξωτερικές εκτός της αεροτομής μπορούσε να μπει μικρότερη... το ταμπλό μέσα όμορφο, κ.τ.λ. κατά τα άλλα όχημα βόλτας άσχετα της ιπποδύναμης του...
Με σεβασμό προς το άρθρο σας, θεωρώ ότι η συγκεκριμένη ιπποδύναμη είναι λίγο «ακαδημαϊκη». Ναι μεν δυναμομετρημενη (πραγματική) αλλά είναι σαν τα οχήματα / ειδικές κατασκευές, drag race cars επιτάχυνσης. Αγώνας, κόντρα, κ «βουρ» για το συνεργείο. Κατά πόσο έχει την αντοχή το κιβώτιο για μια διαδρομή Μαρούσι - Γλυφάδα, σταμάτα - ξεκίνα, μάλλον απίθανο.