Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Nirmit Soni δημιούργησε τα σχέδια.
Σχέδιο «μετενσάρκωση» του Toyota 2000GT
2.667 Επισκέψεις στο άρθρο (23/11/2020)
Πως θα ήταν το εμβληματικό Toyota 2000GT αν οι Ιάπωνες έπαιρναν σήμερα την απόφαση να το φέρουν και πάλι πίσω στην παραγωγή; Ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής έχει την απάντηση.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1960, η Toyota και η Yamaha ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής. Έχοντας μπροστά τον κινητήρα και πίσω την κίνηση το 2000GT έκανε την εμφάνισή του, γεγονός που συντέλεσε εν μέρει στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο κοίταζαν μέχρι εκείνο τον καιρό οι άνθρωποι την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.
Φτάνοντας λοιπόν στο σήμερα, ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής θέλησε να δώσει μία σύγχρονη ερμηνεία του 2000GT κάτι που έκανε δημοσιεύοντας τα αποτελέσματα της δουλειάς του. Ο σχεδιασμός του σπορ αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από την κεκλιμένη οροφή και η ανυψωμένη γραμμή των ώμων.
Ο Nirmit Soni, ο οποίος δημιούργησε τα σχέδια, ήθελε να προχωρήσει πέρα από την απλή μετενσάρκωση του 2000GT. Στόχος του ήταν να αποτίσει φόρο τιμής στο αρχικό μοντέλο αλλά παράλληλα να το εκσυγχρονίσει. Για αυτό και στο τελικό αποτέλεσμα θα βρούμε κάμερες αντί για καθρέπτες, «κρυφές» χειρολαβές στις πόρτες, τροχούς από ίνες άνθρακα, ενεργή πίσω αεροτομή και ένα roll cage.
Κλείνοντας αναφορικά με το πραγματικό Toyota 2000GT, να θυμίσουμε πως η Toyota Gazoo Racing το καλοκαίρι ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να παράγει ανταλλακτικά για το κλασικό μοντέλο ως μέρος του προγράμματος GR Heritage Parts Project.