Δεν είναι μυστικό πως η Mercedes εργάζεται πάνω στην κατασκευή της νέας αμιγώς ηλεκτρικής EQA και ένα σχέδιο έρχεται να δώσει μία πρώτη γεύση για την εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου.
Το σχέδιο δεν αποτελεί επίσημο προϊόν της γερμανικής φίρμας, αλλά δουλειά του ανεξάρτητου σχεδιαστή Kleber Silva. Σε πρώτη φάση παρατηρούμε πως οι συνολικές διαστάσεις του «σώματος» και οι αναλογίες είναι παρόμοιες με αυτές της GLA, όμως μια μεγάλη διαφορά εντοπίζεται στην προεξέχοντα εμπρόσθιο πρόβολο. Μένοντας στο εμπρόσθιο μέρος, σαφώς εμπνευσμένο από την ηλεκτρική EQC, διαθέτει κλειστή γρίλια πλαισιωμένη από σκούρα χαρακτηριστικά και ενσωματωμένα μπλε στοιχεία στους προβολείς.
Στο πίσω μέρος, οι τροποποιήσεις σε σύγκριση με τη GLA είναι ακόμη λιγότερο ορατές, με το πιο αξιοσημείωτο να είναι η λωρίδα LED που συνδέει τα φώτα. Το κάτω τμήμα του προφυλακτήρα έλαβε επίσης ένα νέο σχέδιο που αναδεικνύει την προφανή απουσία των απολήξεων της εξάτμισης . Ως τελευταίο άγγιγμα, η EQA έχει λάβει ασημί ματ χρώμα και ένα σύνολο γυαλιστερών τροχών πολλαπλών ακτινών.
Επιβεβαιωμένες πληροφορίες δεν έχουν κάνει την εμφάνισή τους όμως αναμένουμε πως βασικό θεμέλιο για την κατασκευή της θα είναι η πλατφόρμα των μικρομεσαίων της Mercedes, η MFA-2 (Μodular Front Architecture), ενώ αυτό που είναι οπωσδήποτε σίγουρο είναι ότι η EQA θα επωφεληθεί από όλα τα θετικά που χαρακτηρίζουν τις νέες A-Class και GLA: αυξημένη ευρυχωρία, ήσυχη κύλιση, αρχοντικά ρυθμισμένη ανάρτηση και φυσικά όλες τις τεχνολογίες και τα βοηθήματα για τον οδηγό.
Δύο βαθμίδες απόδοσης και αυτονομίας θα διαθέτει η μελλοντική EQA, η οποία όπως φαίνεται θα μπορεί εφοδιαστεί με έναν ή δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Η πρώτη θα έχει 204 ίππους που θα προέρχονται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ εγκατεστημένο στον μπροστά άξονα, ενώ θα στο πιο πάνω σκαλοπάτι οι κινητήρες θα είναι δύο, όπως και οι κινητήριοι άξονες, με την EQA να παρέχει έτσι τετρακίνηση και ισχύ 380 ίππων.
Τέλος αναφορικά με την αυτονομία οι πληροφορίες λένε ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 400-500 χιλιομέτρων.