Χωρίς αντικαταστάτη θα μείνει το Citroen C1, όταν ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής του, καθώς όπως έγινε γνωστό είναι «σχεδόν αδύνατο» να αντικατασταθεί λόγω των αυστηρότερων κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους ρύπους και τις συνθήκες που επικρατούν την αγορά.
Ο CEO της Citroen το επιβεβαίωσε Αν και στο παρελθόν υπήρξαν ανάλογα δημοσιεύματα που ήθελαν το μίνι μοντέλο της Citroen να κόβεται, όπως και το Peugeot 108, πλέον σε ότι αφορά το πρώτο ήρθε και η επιβεβαίωση από τον διευθύνων σύμβουλο της μάρκας Vincent Cobee. Μιλώντας σε ξένα Μέσα ενημέρωσης το υψηλόβαθμό στέλεχος της Citroen είπε σχετικά με το C1: «Αυτό το τμήμα διαγράφεται από την περιβαλλοντική πίεση. Είναι σχεδόν αδύνατο να συνεχιστεί».
Αιτία οι αυστηρότεροι κανονισμοί για τους ρύπους Τα τελευταία χρόνια, η δαπανηρή ανάπτυξη κινητήρων και συστημάτων φιλτραρίσματος καυσαερίων για να πληρούν τους αυστηρότερους νόμους για τις εκπομπές ρύπων έχει καταστήσει τα αυτοκίνητα πόλης ολοένα και πιο δύσκολα στον κατασκευαστή, ο οποίος αναγκάζεται να περάσει το επιπλέον κόστος στην τιμή του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να ανεβαίνει το κόστος απόκτησης.
Πλέον μένει να φανεί εάν θα υπάρξει κάποια ανατροπή στη συγκεκριμένη υπόθεση, αν και όλα μαρτυρούν πως μόλις η τρέχουσα γενιά του Citroen C1 ολοκληρώσει τον κύκλο της, το μοντέλο δε θα συνεχίσει την πορεία του.