Το Vision Concept αποτελεί εξέλιξη του περσινού Celebration Concept και το οποίο –σύμφωνα με την Alpine- είναι κατά 80% έτοιμο για παραγωγή.
Σχεδόν έτοιμη η νέα Alpine
4.370 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2016)
Λίγο πριν την παραγωγή βρίσκεται το κεντρομήχανο, πισωκίνητο σπορ μοντέλο, με το οποίο η Renault θα αναβιώσει τη θρυλική Alpine. Θα είναι σχεδόν σαν το Vision Concept και θα έχει «καυτές» επιδόσεις.
Αποκαλύφθηκε σήμερα στο Μόντε Κάρλο, λίγο πριν την παγκόσμια επίσημη πρεμιέρα της Γενεύης, το Vision Concept. Λόγος γίνεται για το πρωτότυπο όχημα που αποτελεί εξέλιξη του περσινού Celebration Concept και το οποίο –σύμφωνα με την Alpine- είναι κατά 80% έτοιμο για παραγωγή. Η εν λόγω έκδοση αναμένεται να παρουσιαστεί πριν να τελειώσει η χρονιά, ώστε να λανσαριστεί εμπορικά του χρόνου.Φαίνεται, δηλαδή, πως η Renault μετά από πολυετείς σκέψεις, καθυστερήσεις, ακόμα και αποτυχημένες συνεργασίες όπως αυτή με την Caterham, είναι έτοιμη να αναβιώσει την ιστορική σπορ φίρμα της, την θρυλική Alpine.Το Vision Concept θα οδηγήσει σε ένα κεντρομήχανο, διθέσιο μοντέλο, του οποίου το όνομα είναι ακόμα άγνωστο, με την Alpine πάντως να έχει κατοχυρώσει τα AS1και AS110. Οι Γάλλοι κρατάνε προς το παρόν μυστικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Vision, με το μόνο που έχουν επιβεβαιώσει να είναι το ότι θα υπάρχει ένας turbo 4κύλινδρος κινητήρας πίσω από τον οδηγό.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΦημολογείται πως θα λάβει μια ανώτερη εκδοχή του 1,6 λτ. συνόλου του Clio RS, στα 1,8 λίτρα, με την απόδοσή του να είναι από 250 έως 300 ίππους. Πιθανότατα μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.Η Alpine υπόσχεται βάρος κοντά στα 1.000-1.100 κιλά και επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα κάτω από τα 4,5 δλ. Αν αυτά τα νούμερα αποδειχθούν και στην πράξη, μιλάμε για ένα αμάξι που κοιτάζει στα μάτια την Alfa Romeo 4C, ενώ αφήνει πίσω την Porsche Cayman GTS.Τα σχέδια της Renault για την Alpine, της οποίας το A610 του 1995 ήταν το τελευταίο μοντέλο, δεν σταματούν με την έκδοση παραγωγής του Vision. Το αντίθετο, μάλιστα, με τους Γάλλους να ετοιμάζουν την επέκταση της γκάμας στο εγγύς μέλλον. Η κατασκευή τους θα γίνεται στο εργοστάσιο της Renault στη Διέππη της Γαλλίας, εκεί όπου ήταν η αρχική μονάδα παραγωγής της Alpine.
Η έκδοση παραγωγής της νέας Alpine αναμένεται να παρουσιαστεί πριν να τελειώσει η χρονιά, ώστε να λανσαριστεί εμπορικά του χρόνου.
Πώς καταλήξατε στο συμπέρασμα οτι "αφήνει πίσω την cayman gts"; Χρησιμοποιείτε ενεστώτα για ένα αμάξι το οποίο θα βγεί σε 1 χρόνο το λιγότερο και ενώ δεν ξέρετε καν πόσα άλογα θα έχει και πώς θα στρίβει. Και καλά αν είναι 300, αν όμως είναι 250 τελικά (για πολλούς και διάφορους λόγους) δεν θα είναι ούτε στα χαρτιά πιο γρήγορο. Εδώ έγινε σφαγή με την Giulieta και δεν ξέρουμε καν αν θα βγεί στην παραγωγή όπως είναι, γιατί προκειμένου να περάσει τα crash test παίζει να την βάλουν καμια 100αριά κιλά ακόμη και τότε να δούμε αν θα περνάει το M4. Άσε που μέχρι να βγεί στην παραγωγή το M4 θα έχει βγάλει καμια csl έκδοση ή gt όπως κάνει καμιά φορά με 500άλογα και -100 κιλά και τότε να την χέσω την ιταλίδα. Γενικά μην εκφέρετε γνώμη για πράγματα που δεν γίνεται να γνωρίζετε.
Κούκλα φαίνεται!!!
Πώς καταλήξατε στο συμπέρασμα οτι "αφήνει πίσω την cayman gts"; Χρησιμοποιείτε ενεστώτα για ένα αμάξι το οποίο θα βγεί σε 1 χρόνο το λιγότερο και ενώ δεν ξέρετε καν πόσα άλογα θα έχει και πώς θα στρίβει. Και καλά αν είναι 300, αν όμως είναι 250 τελικά (για πολλούς και διάφορους λόγους) δεν θα είναι ούτε στα χαρτιά πιο γρήγορο. Εδώ έγινε σφαγή με την Giulieta και δεν ξέρουμε καν αν θα βγεί στην παραγωγή όπως είναι, γιατί προκειμένου να περάσει τα crash test παίζει να την βάλουν καμια 100αριά κιλά ακόμη και τότε να δούμε αν θα περνάει το M4. Άσε που μέχρι να βγεί στην παραγωγή το M4 θα έχει βγάλει καμια csl έκδοση ή gt όπως κάνει καμιά φορά με 500άλογα και -100 κιλά και τότε να την χέσω την ιταλίδα. Γενικά μην εκφέρετε γνώμη για πράγματα που δεν γίνεται να γνωρίζετε.