- Η Volkswagen επένδυσε 700 εκατομμύρια για να πάρει το 4,99% των μετοχών της Xpeng
- Οι δύο εταιρείες έχουν δημιουργήσει εγκαταστάσεις σε δύο κινέζικες πόλεις
- Με αυτή τη συνεργασία θα μειωθεί το κόστος κατασκευής (30% λιγότερες μονάδες επεξεργασίας)
- Σε πρώτο πλάνο αφορά δύο οχήματα μεσαίας, ένα εκ των οποίων θα είναι SUV
Η Volkswagen επένδυσε 700 εκατομμύρια για να πάρει το 4,99% των μετοχών της Xpeng
Ακόμη πιο στενή γίνεται η σχέση ανάμεσα στην Volkswagen και την Xpeng, με τους δύο Ομίλους να συνάπτουν σύμφωνο συνεργασίας. Η «επικοινωνία» αυτή των δύο εταιρειών δεν είναι καινούργια, καθώς πριν 12 μήνες η VW αγόρασε το 4,99% των μετοχών της Xpeng, μία επένδυση που ενισχύει την επίδραση των Γερμανών στην κινέζικη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Και η επίδραση αυτή θα έρθει με το λανσάρισμα τουλάχιστον δύο ηλεκτρικών VW στην Κίνα.
Οι δύο εταιρείες έχουν δημιουργήσει εγκαταστάσεις σε δύο κινέζικες πόλεις
Στόχος των δύο brands είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο να λανσαριστεί μέσα στο 2026, για αυτό και ήδη έχει δρομολογηθεί η έναρξη της παραγωγής σε δύο εγκαταστάσεις – εργοστάσια στην Κίνα. Οι πόλεις Guangzhou και Hefei θα στεγάσουν την διαδικασία, με τους μηχανικούς των δύο εταιρειών να δουλεύουν μαζί και παράλληλα, για να υλοποιήσουν τους αρχικούς στόχους.
Με αυτή τη συνεργασία θα μειωθεί το κόστος κατασκευής (30% λιγότερες μονάδες επεξεργασίας)
Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό από τον περασμένο Απρίλιο, η συνεργασία αυτή θα ωφελήσει τόσο σε χρόνους παραγωγής όσο και στη μείωση του κόστους. Διότι από τη μία πλευρά η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία θα κατασκευαστούν τα μοντέλα απαιτεί 30% λιγότερε μονάδες επεξεργασίας ECU («εγκεφάλους»). Ταυτόχρονα, λόγω ταχύτερης εφαρμογής αυτοματοποιημένων λειτουργιών οδήγησης και λόγω over-the-air ενημερώσεων θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες παραγωγής, άρα θα μειωθεί ο χρόνος κατασκευής τους.
Σε πρώτο πλάνο αφορά δύο οχήματα μεσαίας, ένα εκ των οποίων θα είναι SUV
Όσον αφορά την κατηγορία των δύο μελλοντικών ηλεκτρικών, οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα είναι μεσαίας κατηγορίας. Μάλιστα, ένα από αυτά θα είναι SUV. Βάση των μοντέλων θα είναι η πλατφόρμα «China Main Platform» (CMP), η οποία αναπτύσσεται από κοινού από την Volkswagen China Technology Company, τη SAIC Volkswagen και την FAW-Volkswagen. Αυτή η πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί για πιο προσιτά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον τεσσάρων μικρότερων οχημάτων VW.