Το τρίο των νέων μοντέλων της ρουμανικής φίρμας αναμένεται να βασιστεί στην πλατφόρμα CMF-B που χρησιμοποιείται από την τελευταία γενιά του Renault Clio, αν και φυσικά θα διατηρήσουν τη χαμηλού κόστους διαμόρφωσή της, προκειμένου με τη σειρά τους να κρατήσουν όσο το δυνατόν χαμηλότερα το κόστος απόκτησης.
Πέραν των τριών μαύρων εικόνων, μία για το κάθε μοντέλο, η Dacia δεν φάνηκε πρόθυμη να προσφέρει επίσημα κάποιες άλλες πληροφορίες, όμως δεσμεύτηκε να το πράξει σύντομα, καθώς ανέφερε πως η αποκάλυψη και των τριών αυτοκινήτων δε θα αργήσει.
Στο παρελθόν κατασκοπευτικές εικόνες έχουν αποκαλύψει ότι ο εξωτερικός σχεδιασμός θα κάνει ένα βήμα προς τα μπροστά, ωστόσο τελεσίδικα συμπεράσματα αναμένονται όταν βγει από το αμάξωμα το καμουφλάζ. Από και κει πέρα τα πρωτότυπα φάνηκαν να έχουν προβολείς LED, κάτι που θα ήταν σημαντικό χαρακτηριστικό για ένα προσιτό αυτοκίνητο, ενώ στο εσωτερικό το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης θα είναι υπό τη μορφή οθόνης αφής.
Στους κινητήρες οι πιθανότητες να υιοθετηθούν κάποια μηχανικά σύνολα από το Clio είναι αρκετές, ενώ για το Sandero υπάρχει έντονη φημολογία πως θα προσφερθεί και υβριδική έκδοση, πιθανότητα παρόμοια με αυτή του Clio E-Tech. Τέλος πιθανότατα η γκάμα θα περιλαμβάνει έναν 1.000άρη βενζινοκινητήρα, ίσως και τον 1,5 λίτρων ντίζελ κινητήρα dCi.
Όλα αυτά θα ξεκαθαρίσουν όταν η Dacia παρουσιάσει το τρίο των μοντέλων της, οπότε αναμένουμε...