Όταν η Audi παρουσίασε το e-tron (και στη συνέχεια το e-tronSportback) έφερε μία μικρή επανάσταση σύμφωνα με την μάρκα, που για πολλούς πέρασε απαρατήρητη: το e-tron ήταν το μοναδικό μοντέλο που μπορούσε να επωφεληθεί από ταχυφορτιστές με χωρητικότητα φόρτισης έως 150 kW! Έκτοτε, μέχρι και σήμερα μόνο ένας ακόμα κατασκευαστής έχει προστεθεί σε αυτό το τόσο ξεχωριστό, ολιγομελές club. Όμως και πάλι, μόνο τα μοντέλα της Audi διατηρούν ταχύτητα φόρτισης τόσο κοντά στη μέγιστη, για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.
Το Audie-tron φορτίζεται με υψηλή ταχύτητα φόρτισης για μεγαλύτερο διάστημα
Ανάμεσα στα ανταγωνιστικά μοντέλα, το Audi e-tron έχει ξεκάθαρο προβάδισμα καθώς μπορεί να φορτίζεται με υψηλή ταχύτητα φόρτισης για πολύ μεγάλο χρονικό τμήμα της διαδικασίας. Η Audi ισχυρίζεται ότι με το αυτοκίνητο συνδεμένο σε ταχυφορτιστή 150 kW, στο χρονικό διάστημα που απαιτείται για να βρεθεί η μπαταρία από το 5% της χωρητικότητάς της έως περίπου στο 70% ενώ επίσης, στα 25΄ από τα 30΄ που απαιτούνται για να φορτιστεί η μπαταρία του e-tron στο 80%, η φόρτιση γίνεται με τιμή μεγαλύτερη των 140 kW, με πλήρη σχεδόν εκμετάλλευση της μέγιστης ταχύτητας. Σε μόνο δε 45΄, το e-tron έχει επαναφορτίσει πλήρως την μπαταρία του, στο 100%. Αντίθετα, οι ανταγωνιστές του e-tron για να πετύχουν αντίστοιχο ποσοστό φόρτισης χρειάζονται περισσότερο από το διπλάσιο χρόνο, 1 ώρα και 31΄.
Η καμπύλη φόρτισης κάνει τη διαφορά, πιο σημαντική από τη μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης
Η εξαιρετική καμπύλη φόρτισης του Audi e-tron αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κατασκευαστικό του πλεονέκτημα. Το e-tron διατηρεί την υψηλή ταχύτητα φόρτισης μεταξύ 5% και 70% επίπεδο φόρτισης, πριν η έξυπνη διαχείριση της μπαταρίας επέμβει και μειώσει το ρεύμα. Τα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού (που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ταχυφορτιστή 150 kW) συνήθως φτάνουν κοντά στη μέγιστη τιμή - στην «κορυφή» - για μικρό χρονικό διάστημα και μειώνουν σημαντικά την ταχύτητα φόρτισής τους πριν φτάσουν στο όριο του 70%.
Η προηγμένη θερμική διαχείριση συμβάλλει στη γρήγορη φόρτιση του Audie-tron
Η μπαταρία ιόντων λιθίου του Audi e-tron 55 έχει μικτή χωρητικότητα 95 kWh (καθαρή 86,5 kWh) και έχει σχεδιαστεί για μεγάλο κύκλο ζωής. Το περίπλοκο σύστημα θερμικής διαχείρισης αποτελεί τη βάση για γρήγορη φόρτιση και ισορροπημένη απόδοση και αντοχή. Η υγρή ψύξη διασφαλίζει ότι η θερμοκρασία της μπαταρίας παραμένει στο βέλτιστο εύρος από 25 έως 35 βαθμούς Κελσίου, ακόμη και σε υψηλές απαιτήσεις ενέργειας κατά τη χρήση ή χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος.