Τρίτη καλύτερη επίδοση σημείωσε το Citroen C4 Cactus, το οποίο η γαλλική φίρμα μετά την ανανέωσή του αποφάσισε να ρίξει στη μάχη των μικρομεσαίων παρά των μικρών crossover. To γαλλικό μοντέλο με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 110 ίππων πέρασε με 40,5 χλμ./ώρα, χωρίς να ρίξει σταγόνα χάρη και στο σύστημα ανάρτησης Progressive Hydraulic Cushions. Διαθέτει τα γνώριμα ελατήρια και αμορτισέρ με τη διαφορά ότι τα κλασσικά bump stops, τα οποία συναντάμε στις συμβατικές διατάξεις, έχουν δώσει τη θέση τους σε δευτερεύοντα αμορτισέρ. Ή σε «υδραυλικά μαξιλάρια», αν προτιμάτε. Χάρη σε αυτά, η ανάρτηση συνολικά λειτουργεί με πιο αποτελεσματικό τρόπο εξασφαλίζοντας βελτιωμένη άνεση. Αξίζει πάντως να αναφέρουμε πως, στις συνολικές πιέσεις που ασκούνται στον επιβάτη ένα μεγάλο μέρος τους απορροφάται από τα ειδικά αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort Seats που έχει εξελίξει η γαλλική φίρμα. Στη συνολική άνεση βοηθά και το χαμηλό επίπεδο θορύβου.
κανετε τα αδυνατα δυνατα για καταφερει το vag να παρει μια θεση!οπου συμφερει το δοκιμαζουμε με 18αρες και οπου αλλου σας συμφερει θα του βαλετε μεχρι κ 15αρες...ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!!!!!
κανετε τα αδυνατα δυνατα για καταφερει το vag να παρει μια θεση!οπου συμφερει το δοκιμαζουμε με 18αρες και οπου αλλου σας συμφερει θα του βαλετε μεχρι κ 15αρες...ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!!!!!
Focusara, πιστεύω πέρα από το τεστ να απολαύσατε λίγο την υπερστροφη του σε καμία στροφουλα..