Φαντάζεστε να πιάσει καμιά «τρέλα» τις Lamborghini και Rolls-Royce και να παρουσιάσουν σκληροτράχηλα 6x6 οχήματα; Δεν υπάρχει περίπτωση, θα πείτε και θα έχετε δίκιο. Από την άλλη, όμως, η Mercedes-AMG G 63 6x6 γιατί υπάρχει;
Η Lamborghini Urus είναι γεγονός, ενώ η Rolls-Royce βάζει τις τελευταίες πινελιές στο δικό της πρώτο SUV. Σήμερα θα δούμε, όμως, κάτι διαφορετικό, τις σκληροτράχηλες 6x6 προτάσεις των θρυλικών εταιρειών, στα πρότυπα της εξάτροχης εκδοχής της Mercedes G-Class.
Υπεύθυνος για την Lamborghini Raton είναι ο Emre Husmen, ενώ το όνομά της προέρχεται από ένα διαβόητο ταύρο που σκότωσε τρεις ταυρομάχους στην αρένα από το 2006 ως το 2011, ενώ τραυμάτισε άλλους 30, κερδίζοντας έτσι το παρατσούκλι «ταύρος δολοφόνος». Εκτός από το να σχεδιάσει την Raton ο δημιουργός της την φαντάστηκε με ένα υβριδικό σύστημα πετρελαίου απόδοσης άνω των 1.000 ίππων.
Από την Ινδία έρχεται η δημιουργία του Vivek, ο οποίος φαντάστηκε ένα off-road όχημα της Rolls-Royce με τρεις άξονες. Φυσικά και εδώ έχουμε να κάνουμε με μια παραλλαγή της Mercedes-AMG G 63 6x6, αντίστοιχη με ό,τι έκαναν στην πραγματικότητα (και όχι ψηφιακά) η Kahn με το Land Rover Defender και η Hennesey με το Ford F-150 VelociRaptor.